Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Stille moordenaar

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ronny418

Stille moordenaar

Ongelezen bericht door ronny418 »

Gisteren zijn mijn gezin en ik hieraan nipt ontsnapt. Voor de mensen die het niet kennen hier de link http://www.kindengezin.be/img/fiche-koo ... noxide.pdf
Toen ik thuis kwam van mijn werk klaagde 1 van de jongens van hoofdpijn, snel gevolgd door de tweede. Op het moment dat mijn echtgenote en ikzelf ook hoofdpijn kregen verloor onze jongste zoon het bewustzijn en de oudste stond ook op dat punt. Heb toen nog net de reactie gehad om ramen open te smijten en ambulance te bellen en dan jongste opgepakt en mee naar beneden gelopen. Nog geen 5 minuten later was de Mug, en 2 ambulances aanwezig alsook de brandweer en politie. We zijn dan allen in allerlei naar het ziekenhuis gebracht maar daar we teveel CO in ons bloed hadden snel overgebracht naar Antwerpen om daar anderhalfuur door te brengen in een zuurstofkamer. Onze jongste zoon en ikzelf moesten dan nog een nacht blijven ter observatie en nog tot de morgend aan de zuurstof moesten blijven. We zijn nu allen uit het ziekenhuis ontslagen en opgevangen door familie daar we nog niet in ons appartement kunnen. Zowel de brandweer als de dokters hebben ons laten weten dat we geluk hebben gehad dat we nog niet aan het slapen waren, daar we de morgend nooit hadden gehaald wegens te hoge meting. Zowiezo weten we dat we door het oog van de naald zijn gekropen en zijn er momenteel nog niet goed van wetende dat we mss het ochtendnieuws hadden gehaald :oops:

Dit onderwerp heeft 38 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels