Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Kaarten verkopen voor eetfestijn

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
froempje

Kaarten verkopen voor eetfestijn

Ongelezen bericht door froempje »

Mijn vriendin die gehandicapt is woont in Pajottenland en ik in Dendermonde. We zijn afgelopen weekend onverwachts voorbij een mooi privé water gefietst en na een beetje zoekwerk heb ik een mail gestuurd met de vraag om daar lid te worden als recreatievisser (om af en toe met haar daar eens te gaan vissen als ik bij haar ben).
Het antwoord was, geen probleem maar dan zag ik dit zinnetje:
Buiten het lidgeld wordt er aan elk lid gevraagd (verplicht) om kaarten te verkopen voor het jaarlijks eetfestijn
Daar ik bijna niemand ken in de buurt kan ik geen kaarten verkopen en de vrienden hier in Dendermonde zullen zo ver niet rijden om eens te gaan eten en leuren aan de deuren is niets voor mij. Dus ja spijtig maar ik denk dat het daar in de omstreken zo de mode is want verleden jaar had ik hetzelfde voor met 2 andere clubs daar.
Namen van de clubs zeg ik niet want ik wil die mensen nu ook niet zwart maken. Elke club heeft zijn regels maar het is spijtig want daar is tenminste nog mooie natuur en rust is wat we zoeken.
By the way, hier in Dendermonde ben ik bij een club maar met rolstoel gaat spijtig niet.
snik, snik
Laatst gewijzigd door Admin op 02 apr 2014, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Typ de eerste letter van een nieuw onderwerp altijd met een hoofdletter + blanco regels verwijderd!!!
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels