Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

De Groenen

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Woody

De Groenen

Ongelezen bericht door Woody »

Hier wil ik reageren op Bart zijn opmerking over Babycorn en de Groenen waaraan we te danken hebben dat de kwaliteit ervan vermindert. Deze post staat in het subforum lokvoer & aas. Ik post mijn reactie hier omdat ik niet off-topic wil gaan.
Bart schreef:Biggenmeel is het beste (babycorn), maar opgelet de samenstelling is niet meer exact hetzelfde als 10 jaar geleden, toen mocht er vanalles in verwerkt worden, nu mag niets meer.
Hebben we allemaal te danken aan de groenen.
Hoi,
Een duurzaam natuur- en milieubeleid is altijd goed voor de één en minder voor de ander. Ik vind bewust en met duurzaamheid in het achterhoofd leven wel een gezonde levensfilosofie. Soms moeten we verder kijken dan onze hengel lang is :wink:
Minder schadelijke stoffen in Babycorn is misschien minder voor de vangsten (hoewel ik dat niet geloof) maar het varkensvlees zal er ook beter/gezonder op worden en minder kankerverwekkend worden.
De boeren mogen minder sproeien/bemesten, maar de waterkwaliteit verbetert en dat zal resulteren in meer en meer vis op openbare wateren.
Zo zijn er nog 1000'en voorbeelden. Ik ben persoonlijk genen echte groenen maar als ik zie wat de traditionele partijen er vaak van bakken en dat een andere partij mensen op basis van leeftijd, sex. geaardheid, ouderdom, etnische afkomst, ... discrimineert en bevooroordeelt, krijg ik meer en meer goesting om voor Groen! te stemmen. Als ze de vissers niet te veel ambeteren natuurlijk. :lol:

Greets Woody

Dit onderwerp heeft 16 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels