Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Winterstekken

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Qoke Zero

Winterstekken

Ongelezen bericht door Qoke Zero »

Hallo allemaal,
Dit jaar heb ik me volop op de hengelsport gestort, heel de zomer en een deel van de herfst zijn we gaan vissen. (op brasem en karper)
Nu kriebelt het al weer en ben ik van plan deze donderdag nog eens te gaan. Ik weet dat brasem en karper haast niet meer te vinden/vangen zijn, dus daarom wil ik eens op de voorn gaan.
Deze is naar 't schijnt in de winter nog goed te vangen.
Voornamelijk in haventjes en laten we die nu niet niet veel hebben in Vlaanderen. :mrgreen:
Ik woon omgeving Mol, wat zijn de plekken waar voorn samenkomt? Sas 4, 5, 6,7? Waar moet ik naar kijken?
Oh ja, ik ga een donker voertje nemen uit de winkel in combinatie met (kleine) maden als haakaas? Hoe ver uit de kant moet ik vissen? Kan ik nog voorn vinden met de vaste stok of moet ik een feeder nemen. (ik feeder niet graag)
Ps, is het nog de moeite om een karperhengel in te leggen met een mini boilie voor brasem/karper? In de zomer ving ik op deze manier veel brasem/karper op een vijver. Ik legde dan gewoon 2 karperhengels in met mini boilies op biepers. Dan gewoon wachten tot er eentje afging. Statisch brasem vissen met karper als bijvangst zeg maar. :D :wink:
Alvast dank!
Laatst gewijzigd door Admin op 25 dec 2013, 11:34, 3 keer totaal gewijzigd.

Dit onderwerp heeft 64 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels