Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Aangepaste visserij wetgeving

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marc 1

Aangepaste visserij wetgeving

Ongelezen bericht door marc 1 »

Beste hengelsport collega's,
Intussen is de nieuwe visserijwetgeving (snoekbescherming, meeneembeperking) al een tijdje in voegen.
Ik ben nu wel eens benieuwd wat jullie hiervan ondervinden aan de waterkant, zowel in positieve als negatieve zin?
Persoonlijk ben ik niet zo vrolijk van wat ik allemaal zie gebeuren, en waarom. Men kan bij wet zoveel verbieden als men wil: snoek beschermen, meeneem beperkingen opleggen enz. Maar als er geen controle is aan de waterkant is dit een lachertje, en blijft het bij mooie woordjes op papier.
Ik zie wat er gebeurd in de regio Kempen, snoek, en andere vissen voelen zich nog steeds niet veiliger door de aangepaste visserijwetgeving. Grotendeels omdat mensen die komen uit andere windstreken blijkbaar andere doelstellingen hebben dan zich aan onze wet/regelgeving houden.
Gr,
Marc
Laatst gewijzigd door Admin op 09 okt 2016, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Blanco regels verwijderd (cfr. Forumregels)!!!

Dit onderwerp heeft 37 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels