[Belangrijk] Aalscholver Petitie!!!

Allerlei onderwerpen over witvis mbt het vissen met de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!

Is er een nood aan een Aalscholver petitie?

Ja
301
94%
Neen
19
6%

Totaal aantal stemmen: 320

Slafes

Re: [Belangrijk] Aalscholver Petitie!!!

Berichtdoor Slafes » 28 apr 2009, 19:42

Steve, maar je hebt weer eens niet goed gelezen denk ik, ofwel is je LTG in het water gegooid. Of kan je enkel reageren als je ziet dat ik reageer? :roll:

Allez, lees nog eens een paar berichten terug... :|

steve 2
Sponsor
Sponsor
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Groep: Sponsors+++
Leeftijd: 43

Berichtdoor steve 2 » 29 apr 2009, 06:29

Kan niet goed lezen!
kan niet goed schrijven!
is niet belangerijk slafes!
Andere dingen zijn belangerijker, voor mij toch!

moesten ze je gevraagd hebben enkele maanden geleden om mee te gaan dan was je er compleet tegen en stond je zelf niet volledig achter het idee!
Nu staat het je niet aan dat je niet op de hoogte was, de helft van vlaanderen was dat wel, normaal had luc mee gegaan maar door afwezigheid is jan nu kunnen mee gaan!
We wisten ook al van dag 1 dat de petitie overhandigd moest worden door max 3 personnen dus waarom zou er daar dan veel over verteld worden, we hadden het ook beter gevonden moest dit volop in de bealngstelling kunnen gebeuren maar dat kon niet!

groeten steve
http://www.dewedstrijdvisser.be
3e Beker van Vlaanderen vaste stok 2014
2e Beker van Vlaanderen vaste stok 2015
1e Beker van Vlaanderen vaste stok 2016

joepie169
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver
Favoriete vis: Brasem
Groep: Vips
Leeftijd: 59

Berichtdoor joepie169 » 29 apr 2009, 12:17

dat van dat onder meer belangstelling van de petitie, daar ben ik met akkoord maar ik heb in het begin van de start met de peitie jullie laten weten dat ik veel volk ken bij de geschreven en de tv en in de politiek, maar heb van jullie kant niets vernomen dat het ging afgegeven worden,

rikky
ervaren gebruiker
ervaren gebruiker
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Lid van: geen
Groep: Geregistreerde gebruikers
Leeftijd: 51

Berichtdoor rikky » 29 apr 2009, 22:04

ik heb er geen probleem mee dat niet bekend word gemaakt het belangerijkste is dat er een oplossing word gevonden, en dat het forum ons op de hoogte brengt van wat er zoal gebeurd wat tot nu toe reeds goed is gelukt :salute:
als ze missen ben ik vissen

fishermanb
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver
Favoriete vis: Karper
Lid van: de snoekvissers, het loze vissertje
Leeftijd: 35

Berichtdoor fishermanb » 30 apr 2009, 10:27

idd ik wil het alleen te horen komen als er daadwerkelijk iets aan het probleem gedaan word, anders is de visser er niet veel mee vind ik en blijft hij hem er maar druk in maken :evil:
RELAX, GO FISHING!!!
"kampioen v/h meetjesland 2010"
"clubkampioen en koning 2011-2013 't loze vissertje"

Slafes

Berichtdoor Slafes » 01 mei 2009, 08:44

Steve, weet jij wel wat je wil? Eerst mij verwijten dat ik met mijn grote mond er maar iets er voor moet doen, en dan als ik er iets voor wil doen, dan mag het niet. Komaan hé, betere excuses gebruiken. De helft van Vlaanderen was helemaal niet op de hoogte dat die vergadering op die dag door ging. Anders hadden er heus wel mensen naar gevraagd in dit onderwerp hoe het geweest was. In alle geval pleit ik nog steeds voor meer info naar al de mensen die de petitie getekend hebben. Ik heb ook mijn stem gegeven dus ik weet graag dat daar mee gebeurd en ook wanneer.

Nogmaals Steve, van in het begin eens alle berichten nalezen? Ik heb meteen gezegd dat ik niet voor AFSCHOT ben en dat wij vissers ons allemaal in een slecht daglicht stellen door zulke leuzes te gebruiken, en ik heb meteen enkele andere voorbeelden gegeven hoe het wel zou kunnen en dat ik ook niet voor, maar TEGEN de aalscholver ben. Meer nog, een aantal dingen die ik aanhaalde kwam ineens terug in de petitie (cfr aalscholvers eten beschermde vissoorten) Dat jij maar blijft goochelen met dingen die enkel in uw hoofd zitten begrijp ik niet goed. Ik kan toch niet blijven herhalen dat ik die zwarte vogel ook liever niet heb? Je wil dat toch niet geloven volgens mij, hoe dikwijls ik dat ook herhaal.

Als er dan toch 3 personen mee konden gaan, dan had je hier zeker wel een extra belangstellende kunnen vinden. Volgens mij zou Philippe zeker zijn duit in het zakje gedaan hebben.

Voor de rest raakt het me al niet meer, de oplossing telt, maar hoe je tot die oplossing komt is voor mij ook belangrijk. Zo simpel is het voor mij.

steve 2
Sponsor
Sponsor

Berichtdoor steve 2 » 11 mei 2009, 12:04

Dat weten we allemaal slafes dat philippe altijd klaar staat om te helpen en dat hij echt wel weet waar naartoe om in de media te komen!
Was dit echt nodig om nog eens in de media te komen in de zomer als er bijna geen aalscholver te bespeuren is?
Vele mensen hebben nu echt wel begrepen wat een schade die vogel aanricht, crevits weet dat ook!
De 3 personen waren al lang op voorhand bekend door de mensen die de petitie in gang gestoken hebben, waarom zou er dan nog eens de vraag moeten gesteld worden om te vragen wie er nog geintereseerd was?
De uitleg die crevits gegeven heeft zal zeker in de hengelsport tijdschriften verschijnen, zo zal je weten wat je stem als je die gegeven hebt zal opbrengen!
Denk dat jan, luc en hugo echt wel goed weten met wat ze bezig waren, nu hebben we gedaan wat we konden, niets houd jou tegen met nog geintereseerden om opnieuw tot actie over te gaan!!!!
Je weet slafes ik sta altijd klaar om te helpen maar zal zeker nooit meer de kar trekken in iets wat je toch niet kan winnen, nu meschien aan jou beurt om het eventueel beter te doen!
Hoe goed je ook je best doet steeds is het niet goed genoeg, steeds hebben er mensen hopen comentaar, heb je 1000 stemmen dan moet je er 2000 hebben, heb je er 5000 dan moet je er 10000 hebben enz!
De beste zijn deze die niks doen!

groeten steve

Slafes

Berichtdoor Slafes » 12 mei 2009, 00:21

Uw plaat blijft hangen hoor Steve... :|

Ik heb hier al dingen voorgesteld, maar als de visser ne keer uit zijn huis moet komen voor iets anders dan is het stilte in alle talen. (cfr opruimactie...) Wat zou ik dan in godsnaam moeite doen om nog eens iets opnieuw op te starten? Langs de andere kant, als je ook de kans niet krijgt om mee te werken...

Heb wel andere dingen waar ik vrijwillig mijn tijd in stop en die de medemens verderhelpt dat ik hier niet tegen een muur moet praten om iets gedaan te krijgen. Ja, dat stoort me als mensen laks zijn. (en nee Steve, dan heb ik het niet over u. :) )

steve 2
Sponsor
Sponsor

Berichtdoor steve 2 » 12 mei 2009, 06:00

Niks voorstellen slafes, als je iets in je kop hebt dan gewoon doen!
Zo hebben we het ook gedaan met de petitie , gewoon 4 mensen die een idee hadden en ervoor gegaan, moesten we er nog veel meer personen bijgetrokken hebben waren we nog steeds bezig, je moet zo een dingen alleen doen en dan krijg je keuzes, of je brengt het volop in de media met nadien hopen negatieve comentaar uit de groene hoek die bestaat uit grote leugens of je gaat er kalm mee naar de minister en dan kan je dan toch eens zeggen of proberen uit te leggen hoe het nu juist in elkaar zit!
We kunnen hier blijven over zeuren, nu is het aan andere mensen hun beurt!Jij hebt er geen goesting meer voor :shock: maar als er iemand met iets begint sta dan terug niet op de eerste rij om ambetant te doen, help liever en wacht niet tot alles gedaan is om dan te zeggen dat je wilde helpen net zoals ik doe met de afwas!
Als je aan iets begint moet je een plan hebben, tijdens het verloop van de petitie kan je toch ook niet 100 den keren van idee veranderen, vooraf was alles al geregeld en zo moet dat ook vind ik!
We hebben echt wel gedacht aan de media erbij te halen , we wisten dat we bij philippe terecht konden maar geloof me het had compleet tegen ons gewerkt de media erbij halen!
dat is één pot nat hier , voor ons artikel geschreven was was het tegenartikel al lang klaar om ons terug de grond in te boren, nu hebben we onze zeg gezegd, nu is het aan ons wachten tot zij in de media komen met hun petitie over red de aalscholver, dan moeten wij en zullen wij reageren, de rol eens omdraaien en wachten tot het gedaan is om te reageren ( :? meschien toch beter zo)! Hopelijk kunnen zij dan tegen hopen comentaar!

groeten steve

rikky
ervaren gebruiker
ervaren gebruiker

Berichtdoor rikky » 12 mei 2009, 19:53

manman begrijp niet goed wat het probleem is als je ziet dat er vorderingen worden gemaakt zou iedereen blij moeten zijn met wat er allemaal word gedaan maar blijkbaar is dit niet zo :?:

steve 2
Sponsor
Sponsor

Berichtdoor steve 2 » 13 mei 2009, 06:37

Wel dat denk ik ook rikky!
Ik zeg niet dat we het max uit de petitie gehaald hebben maar we hebben er toch wel iets mee bereikt en wie denkt dat het allemaal zo simpel is wel aan jullie de eer!
We hebben meerdere keren de media gehaald, we hebben echt wel iets in route gestoken, dat het beter kan weet ik ook wel, dat het meer kon zijn weet ik ook wel maar voor ons was dit het maximum .
Nogmaals, (plaat draaid inderdaad door) slafes steek jij iets ingang, we zullen dan eens zien als jij begint telefoontjes krijgen of als er van jou eens enkele mensen aan je deur gaan staan om te vragen met wat je bezig bent! :roll:
Er staat een uitgebreid verslag over vragen die naar de belangerijkste politieke partijen gestuurd zijn in het vvhv boekje(groen boekje) naar aanloop voor de verkiezingen, vele gaan over de aalscholver, trek als visser je conclussies uit deze antwoorden en probeer zo veel mogelijk mensen ook te overhalen, lees ook eens terug de antwoorden van groen, nos steeds dezelfde als 5 jaar geleden, beplanting zeggen ze, ja dan zetten ze planten en dan mag je er niet meer zitten! haha!
De planten blijven ook niet staan hé in de winter en planten staan meestal of altijd op ondiepe stukken waar de vis in de wintermaanden zeker niet zal rondzwemmen, met andere woorden hun antwoorden trekken terug op niks!
Voor mij zal het lijst Dedeker worden denk ik!

groeten steve

Slafes

Berichtdoor Slafes » 13 mei 2009, 15:52

Ik vraag me af of dit een discussieforum is of niet en of er mensen welkom zijn die er iets anders over nadenken?

Of wordt er hier echt zo selectief gelezen? Ook mijn plaat blijft hangen, maar begin het stilaan beu te worden dat mensen hier enkel willen lezen wat zij met hun oogkleppen op wil lezen.

Ik reageer er niet meer op, wat baat het als het toch altijd terug op hetzelfde uitdraait en de vraag gewoon genegeerd wordt?

pascal.putzeys
Vip
Vip

Berichtdoor pascal.putzeys » 13 mei 2009, 16:17

rustig blijven slafes :shaking2: :shaking2:
slecht voor u hart zulle
neem diep adem en de dag kan verder niet meer stuk :D :D

grtz
pascal

rikky
ervaren gebruiker
ervaren gebruiker

Berichtdoor rikky » 13 mei 2009, 20:21

Slafes schreef:Ik vraag me af of dit een discussieforum is of niet en of er mensen welkom zijn die er iets anders over nadenken?

Of wordt er hier echt zo selectief gelezen? Ook mijn plaat blijft hangen, maar begin het stilaan beu te worden dat mensen hier enkel willen lezen wat zij met hun oogkleppen op wil lezen.

Ik reageer er niet meer op, wat baat het als het toch altijd terug op hetzelfde uitdraait en de vraag gewoon genegeerd wordt?

slafes ik heb niks persoonlijk tegen u van mij mag iedereen zijn mening geven dat je teleurgesteld bent over bepaalde zaken dat is u recht ik denk dat elk voorstel of info over het probleem van belang zal zijn geweest om dit aalscholver probleem bij de bevoegde instantie op tafel te leggen en daar zit je ook bij zoals die duizenden andere mensen nu zal iedereen moeten afwachten op de bevoegde instantie, de bal ligt in hun kamp

garbolino
Vip
Vip
Favoriete vis: Karper
Lid van: De Flipper
Leeftijd: 48

Berichtdoor garbolino » 03 jul 2009, 14:56

ik heb horen vertellen (uit goeie betrouwbare bron) dat het in het staatsblad zou staan of komen te staan dat er mag gejaaid worden op aalscholvers.
welke priode weet ik niet maar dat is toch al een beging .
ik ga eens googlellen en zie of ik iets terug ervan vind .

Terug naar “Vaste hengel algemeen”