Producten op pellets

Alles over aas en lokvoer perikelen mbt het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
steve 2
Sponsor
Sponsor
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Groep: Sponsors+++
Leeftijd: 43

Re: Producten op pellets

Berichtdoor steve 2 » 06 jan 2017, 20:37

Wacht maar tot mijn Scopex klaar is Johan! :D
Wel mooie uitleg van hoe je moet vissen =D> Niet stilliggen.
Paar jaar geleden ging ik regelmatig met Johan samen vissen, Johan zat nooit stil. :D
Niet normaal, als er ene aan het water zat die bezig was tijdens de wedstrijd met zijn lijnen of midden wedstrijd alles veranderde ja het was Johan. Nog ene die zo is is Geert Vancheke, speciale gasten! :)
Dacht toen wat is dat allemaal, rare was hij ving zijn vis. Net als zijn vriend Gino, beiden hadden rare manier van vissen. Maar kijk nu eens paar jaar later, beiden niet onderschatten.
Ik kreeg onlangs van een topvisser de opmerking je vist anders dan al de rest. Ja ik wil gewoon zeggen je moet zorgen dat wat in het water gaat goed is maar ook je manier van vissen is belangrijk. De dag van vandaag met al die goeie telt alles!
Groeten steve
http://www.dewedstrijdvisser.be
3e Beker van Vlaanderen vaste stok 2014
2e Beker van Vlaanderen vaste stok 2015
1e Beker van Vlaanderen vaste stok 2016

Nicob
gebruiker
gebruiker
Favoriet water: Vijver
Favoriete discipline: Karpervissen
Favoriete vis: Snoekbaars
Groep: Geregistreerde gebruikers
Leeftijd: 35

Berichtdoor Nicob » 06 jan 2017, 20:56

Vdkjohan, u hebt volledig gelijk. Wij vissen hier op waters met een winnend gewicht van 20 kg dan is het nog vissen en zo leer je dubbel zo snel als iemand je een beetje mee op sleeptouw neemt, het is meer techniek.
De vijvers van 100 kg is een slachting en of je niet tegen grond ligt of op dat maakt niet uit, door de massa vis die er aanwezig is.
Automatisch samengevoegd met je vorig bericht. Gelieve in het vervolg de wijzig knop te gebruiken (cfr. Forumregels 24 uur regel)!
En oefenen, bij ons zijn er mannen die dingen proberen.
Hoe gaan zij te werk, elke moment dat men tijd heeft gaat men naar het water.
En met cup enkele korrels en dan kijken we hoe lang het duurt voor je vis hebt eens 2 à 3 vissen verzet je u van plaats en terug zelfde gedrag.
Als een wielrenner niet traint dan gaat hij ook niet winnen.

vdkjohan
Vip
Vip
Favoriete vis: Karper
Lid van: Steenputvissers, Mijmerland, De Penne, Natuurvrienden, Visserskliekske
Groep: Vips
Leeftijd: 44

Berichtdoor vdkjohan » 06 jan 2017, 21:26

Merci Steve. De mensen die mij kennen weten wel, ik vis graag met Steve zijn gerief. Goede en eerlijke producten en je krijgt er direct de beste uitleg en op opendeur een voorbeeld van hoe en wat erbij. Echter mijn beste kreeg ik paar jaar geleden mee. We deden een grote Challenge mee op de Somme in Frankrijk. Steve alles klaar gemaakt, gebeld van Frankrijk tot Tokyo, van Franse inters tot. Steve maakte mijn voertje, kreeg zelfs zijn vlaggen mee van 50 gram, de camionette bomvol en naar Frankrijk met mijn maat. 1e dag geen vis, 0,00000 had nochtans alles gedaan wat Steve zei, vlaggen, bolle loden, dobbers tot 12 gram. Toen viel mij nog iets in dat Steve mij op het einde had mee gegeven: het was een zin "veel plezier en geluk, maar vis de manier die je kan en je zal vis vangen". Dat was goud waard al mijn lijnen die avond hermaakt, dobbers 1 gram, alle producten hetzelfde, voer enz. Volgende dag direct vis, ene na de andere, klop een hoop geburen en plezier tot en met. vissen we zo vanaf de eerste dag staan we mee bovenaan met ons team. Dat was het beste wat ik ooit mee kreeg bij Steve bovenop de goeie producten. "Vis de manier waarop je kan en je zal vis vangen". Zoek een product voor jezelf waar je graag met vist en verfijn je eigen techniek, aap niet na, weet wat je doet. Enige nadeel aan Steve zijn producten is er hangt de hele dag een lekker luchtje rond u, denk dat de vis het ook graag ruikt. :D :D :D :lol:
Laatst gewijzigd door vdkjohan op 06 jan 2017, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Kampioen VK2016
Koning-kampioen RVA2015, Prins DP 2015
Koning RVA 2014 Koning VVO 2012
Kampioen-prins 2011 LFT, Kampioen 2011 Santens
http://www.geerwedstrijdpennen.nl

NONKEL
nieuwe gebruiker
nieuwe gebruiker
Lid van: De Lustige Lijnvissers

Berichtdoor NONKEL » 06 jan 2017, 21:39

Maar er zijn er die winnen met 100 kg ten opzichte van de tweede met de helft (en geen gepikte vis) techniek en aas! Allemaal op grond het maakt wel degelijk uit.
Automatisch samengevoegd met je vorig bericht. Gelieve in het vervolg de wijzig knop te gebruiken (cfr. Forumregels 24 uur regel)!
Vissen is als een werkdag, werken, zoeken en niet stilzitten!

vdkjohan
Vip
Vip

Berichtdoor vdkjohan » 06 jan 2017, 21:52

Dat zal je mij niet horen zeggen @NONKEL. Heb ook mijn product, oil of olaz noemen we het hier. :D Er hebben er hier zich al zot naar gezocht. Was in één van mijn clubs een oudere visser die mij wat vroeg, heb hem beetje gegeven, hij wint de volgende wedstrijd en komt mij dan bedanken met de woorden: Merci, het was 10 jaar geleden dat ik nog eens een wedstrijd gewonnen heb. Hou ik dit voor mij, natuurlijk. Komt het van bij Steve tja, het is een mengeling van 4, drie kan je krijgen, het vierde hoorde ik bij Steve op een open deur nadat Steve heel de dag uitleg staat te geven dacht ik verdorie als ik dat er nu eens bij doe, ja, je valt op iets, het lukt. Ben je altijd de eerste, neen, je doet altijd mee, ja dan ben ik tevreden en je vertrouwen groeit. Iedere visser zal wel zo iets in zijn bak zitten hebben zeker en ja de ene al wat beter dan de ander. Mirakels bestaan niet, heb de beste vissers van België ook al zien rond wandelen op wedstrijden en die hebben dan ook wonder producten.
Kampioen VK2016

geranimo
ervaren gebruiker
ervaren gebruiker
Favoriete vis: Brasem
Lid van: KV Doeg
Leeftijd: 63

Berichtdoor geranimo » 07 jan 2017, 16:17

Hallo vdkjohan, steurbaut. Proficiat met de kampioen titel 2016 en een gezond & top 2017 gewenst.
Heb nog te weinig ervaring en kennis om vergelijkingen te maken. Heb een goed voornemen voor 2017 en me tevreden houden met een basis van voer en korrels gebruik.
Vrg. geranimo

vdkjohan
Vip
Vip

Berichtdoor vdkjohan » 07 jan 2017, 16:59

Eens mee vissen op open wedstrijden in de buurt Geranimo. Er zijn regelmatig vissers van de ouden eind die koppels vissen bv bij de Lustige Lijnvissers, Mijmerland, dag van de Steenput, enz. Zo zie je eens andere visserijen, vijvers, leer je het een en ander bij. Is een moeilijk water Gavere kende vroeger betere tijden. Misschien komt dit nog allemaal terug, de toekomst zal het uit wijzen. En ja ook de andere brasemvijvers kennen de laatste jaren moeilijke tijden. Hopen op beterschap en betere kwaliteit van vis denk ik.
Kampioen VK2016

kantvisser
nieuwe gebruiker
nieuwe gebruiker
Lid van: Steenputvissers Zingem, Denisevissers Asper, 3x7 hengelvereniging Zingem
Leeftijd: 39

Berichtdoor kantvisser » 07 jan 2017, 17:37

Gavere is niet echt een pellet water. Heb er jaren gevist en regelmatig gewonnen. Ook vele producten getest op pellets maar lukte niet echt. Gavere is keuze maken. Je vist 4 uur onder uwen top op 10 meter met casters en maden of je vist 10/10 de ganse wedstrijd. Ook een water met een venijnige onderstroming. Is daar ondertussen de laatste jaren redelijk wat misgelopen op bestuursvlak en denk dat de beste tijden er voorbij zijn.

geranimo
ervaren gebruiker
ervaren gebruiker

Berichtdoor geranimo » 07 jan 2017, 18:34

Hallo vdkjohan, ben amatuurke en niet gekend in Zingem. Wie vist met zo iemand??
Vrg. geranimo

vdkjohan
Vip
Vip

Berichtdoor vdkjohan » 07 jan 2017, 19:07

Er is bijna altijd iemand die een koppelmaat nodig heeft hoor. Er zijn er regelmatig die zich alleen op een lijst zetten en er is wel altijd iemand die geen koppelmaat heeft. Ook eens laten horen in de club als er een koppel is. We zijn allemaal ooit begonnen met vissen hé. Als je zelf niet zeker bent laat je je koppelmaat het cuppen en schieten doen, je volgt dan mee :wink: Op den duur val je dan wel eens samen met een maat en zo krijg je een "vaste" koppelmaat. Dat komt vanzelf wel.
Kampioen VK2016

geranimo
ervaren gebruiker
ervaren gebruiker

Berichtdoor geranimo » 14 jan 2017, 14:22

Hallo vdkjohan, we gaan uw raad zekers opvolgen, zal wel eens langskomen op de Steenput. Heb nog nooit andere wedstrijden bijgewoond, dacht leer eerst op 1 water voordat ge elders loopt.
Vrg. geranimo

Terug naar “Vaste hengel lokvoer en aas”