Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Gekookte zaden

Alles over aas en lokvoer perikelen mbt het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
steve 2
Vip
Vip
Berichten: 7035
Lid geworden op: 24 mar 2006, 18:48
Woonplaats: Ieper
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 50
Contacteer:

Gekookte zaden

Ongelezen bericht door steve 2 »

doordat ik zelf in de winter niet veel tijd heb om te vissen kan ik ook niet veel tijd steken in voorbereiden.
ik vis dolgraag op kanaal op voorn, gebruik graag duif en gekookte zaden.
gekookte zaden als breker maar ook als aas, indien ik wedstrijdje vis van 5 uur hoop ik dat vis zal blijven op plaats door de zaden.
de laatste 5x dat ik gaan vissen ben steeds zaden genomen uit winkel, kant en klaar.
een tegenvaller was de kemp in blik, weet niet wat dit was maar echt slechte kwaliteit.
weet perfect hoe ik zaden moet koken maar tijd is probleem en moet eerlijke zeggen goesting' is er soms ook niet.
2 weken geleden zag ik bij mij gebuur gekookte zaden van arca, waren mooi en goedkoper; seed mix ofzoiets.
heb in winkel vele soorten staan maar geen seed mix :? , dus verleden week een ander zak genomen, zag direct bij opendoen dat het beter gekookt was, ook veel minder olie in zak.
ook zeer goed gevangen,vangde zelfs een dikke voorn en deze spuwde zelf gele stukken, er zat mais in mijn mengeling, was mengeling van tarwe, kemp en mais.
zijn er nog die ervaring hebben met kant en klare zaden, blik of zak of tube?
Zal zeker ook eens deze van captura proberen, zagen er ook goed uit.

groeten steve
http://www.dewedstrijdvisserwebshop.be
3e BVVL vaste stok 2014
2e BVVL vaste stok 2015
1e BVVL vaste stok 2016
2e BVVL vaste stok 2017
3e BVVL vaste stok 2018
Top seizoen 2018!

Dit onderwerp heeft 45 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels