Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Welk type van vaste hengel vinden jullie de beste?

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eynhouts Patrick

Welk type van vaste hengel vinden jullie de beste?

Ongelezen bericht door Eynhouts Patrick »

Dag viscollega's

Ik ben van plan om een nieuwe vaste hengel te kopen.
De bedoeling is om ermee te vissen op >Brasem en voorn,zowel in nederland als op het kanaal.Ik hou niet van types "karper".Ik ben vroeger een fervent karpervisser geweest ,en vind dat men enkel met een "echte" karperhengel via boilie technologie vist op karper,maar daar aan toe......

Daar er zoveel types en merken en prijzen zijn had ik graag zoveel mogelijk opinies gehad van jullie aub.
Ikzelf vind de technicum reeks zeer goed.
Wat belangrijk is voor mij is dat de hengel zeer strak en recht is en niet meer weegt dan 450 a 500 gram.
Ik vis meeastal niet verder dan 9 meter,zal ik dan een 9.50meter kopen of toch liever 10.50 of meer?
Ik zie wel dat een 11.00meter of langere type van hengel ineens 690 a 750 gram weegt ?

Graag advies,
Patrick
Laatst gewijzigd door Eynhouts Patrick op 08 mei 2009, 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Dit onderwerp heeft 6 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels