Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Viskist Rive

Tips en trucks over allerlei witvistechnieken, materialen, enz... m.b.t. het vissen met de vaste hengel.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mc.Queen
Vip
Vip
Berichten: 2699
Lid geworden op: 08 feb 2009, 19:20
Woonplaats: Kuurne
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 50

Viskist Rive

Ongelezen bericht door Mc.Queen »

Hallo,
Sedert verleden jaar had ik mij een nieuwe visbak aangeschaft van "Rive",het is al mijn 2e Rivebak die ik koop sinds ik vis.
Mijn bak is een RX Techi line Blauw,maar de zijkanten beginnen af te schilferen,de verf springt er af,het ergste is onderaan waar je de laden in en uit kan schuiven,maar het begint al op de bovenkant ook van de zijkanten,dus een zichtbare plaats.
Mijn hengelsportwinkelier heeft die mee gegeven aan de vertegenwoordiger van Rive.
Ze stuurden een mailtje naar mijn Hengelsportwinkelier of ze de herstelling mochten uitvoeren...ze vroegen 200€ :shock:
Hij liet dit niet toe,en toen halveerden ze de prijs naar 100€ :-k
Dit liet mijn Hengelsportwinkelier ook niet toe,ik had hem gezegd dat ik max.10€ wilde uitgeven aan de herstellingen.
Ze willen de werken niet uitvoeren en zo komt mijn bak weer bij mij terecht.
Het zal mooi worden binnen enkele maanden,een afgeschilferde bak...mooie reclame voor "Rive".
Ben wel een beetje in het zak gezet door "Rive" nu,ik vond hun materiaal top...tot vandaag ik het nieuws hoorde.
Vanavond ga ik eens terugbellen naar de Hengelsportwinkelier,want het was zijn vrouw aan de telefoon.
We zullen zien wat het wordt :(

Dit onderwerp heeft 314 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels