Fieldtester

Plaats hier alle info mbt vissen met de feeder.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Mc.Queen
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Groep: Vips
Leeftijd: 43

Re: Fieldtester

Berichtdoor Mc.Queen » 30 apr 2011, 08:50

Bedankt voor de reactie's!
Ik vindt het mooie foto's ook en een mooi artikel ben tevreden.
Wat ik wel jammer vind,die foto samen met die mannen,daar staat onder geschreven "Feedervissers uit de Vlaamse wedstrijdtop" :-k
Je mag wel niet vergeten,ik ben maar een sukkelaartje hoor tussen die mannen!
Dit wilde ik nog even kwijt,anders zouden ze hier denken op het Forum dat ik een topper ben. :wink:

Donkmeere
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Roofvissen
Favoriete vis: Snoekbaars
Leeftijd: 61

Berichtdoor Donkmeere » 30 apr 2011, 19:21

:P je bent geen sukkelaar mc queen,monica vond je een hele PIET8 :lol1:

Mc.Queen
Vip
Vip

Berichtdoor Mc.Queen » 30 apr 2011, 19:29

:lol:

guido moors
Vip
Vip
Lid van: mvlanaken, team member r.floats
Leeftijd: 44

Berichtdoor guido moors » 01 mei 2011, 06:23

ja mc.queen ik heb hetzelfde voor toen ik ging vissen in meldert toen stond er twee man direct achter me omdat ze gehoord hadden dat ik een goede visser was maar omdat ik een paar goede tips had gegeven in een pb aan verschillende personen hebben ze daar uit afgeleid dat ik ne goeie was en ik ben maar een simpele visser

mvg guido

steve 2
Sponsor
Sponsor
Favoriete vis: Voorn
Groep: Sponsors+++

Berichtdoor steve 2 » 02 mei 2011, 06:46

Eens reportage maken voor cf hé guido, je bent de geknipte persoon daarvoor!
test hun voeders uit en nadien enkel recepten in bv beet of dergelijke, is altijd interessant!

groeten steve
http://www.dewedstrijdvisser.be
3e Beker van Vlaanderen vaste stok 2014
2e Beker van Vlaanderen vaste stok 2015
1e Beker van Vlaanderen vaste stok 2016

guido moors
Vip
Vip

Berichtdoor guido moors » 02 mei 2011, 11:56

hey steve ik heb vroeger een poging willen doen om een fieldtester te worden en wou dit doen via een wereld record poging te ondernemen en alzo een fabrieksvisser te worden maar die fucking engelsen hebben mij dat geweigerd om een idiote reden anders was ik het nu wel misschien komt er ooit misschien wel eens van

mvg guido

steve 2
Sponsor
Sponsor

Berichtdoor steve 2 » 02 mei 2011, 11:59

ben nu toch echt benieuwd, wat hield die wereld record poging in?
Wat is een fabriek visser?

Groeten Steve

guido moors
Vip
Vip

Berichtdoor guido moors » 02 mei 2011, 12:28

wel steve ik had het plan opgevat om met mijn toenmalige maat een poging te doen om in het guinness book of records te komen met het vangen van 700 tot 900 kilo platte van maandag morgent tot vrijdag avond omdat we op een goed voertje waren gebotst enfin in kon een supervoertje maken en mijn maat kon dat tot op de millimeter juist plaatsen en omdat we gezien hadden dat mannen uit dendermonde het record hadden gezet met kleine vis wilden wij dat doen met brasem, we zijn toen beginnen met ronselen van sponsors en hadden al snel iedereen aan boord we zijn toen beginnen oefenen op techniek en snelheid gedurende de daarop volgende maanden en alzo konden we 2 brasems op 3 minuten tijd vangen per man weliswaar dus 4 brasems op 3 min. met tweeen alles was inorde sponsors voor voeder, aas, eten&drinken,tv limburg&vrt,radio donna,een dokter&verpleegster,kine',partytent voor maasage's,gerechtsdeurwaarder,iemand voor foto's & intervieuw's & video's, natuurlijk onze visvijver werd afgezet 8m links en rechts van ons en 8m achter ons volledig omheind met de nodige reclame erop en wij beslisten wie erin mocht komen ,verlichting s'nachts,terasjes met drank in samenspraak met het vis bestuur en de laatste algemene vergadering stond op de rol om alles finaal af te spreken totdat ik een mail kreeg uit engeland waarin stond dat alles niet kon doorgaan omwille van het feit dat 1 van ons tweeen niet bezig was met vissen en de andere was alleen maar aan het wachten op een beet alsook hing het af van de plaats waar we dat gingen doen op een put waar veel brasem zit of weinig brasem zit en toen alsof dat nog niet genoeg was heeft mijn toenmalige beste maat me laten stikken terwijl hij mij nog 100 euro moest terug betalen en guidoke kon alles en iedereen alleen afbellen en ik kan je verzekeren steve daar ben ik lichamelijk een paar maanden ziek van geweest want meerdere malen is er mij toen voorgesteld geweest om opnieuw te beginnen aan zo een poging maar dat doe ik niet want daar kroop werkelijk een massa tijd in zoals een beet zien terwijl je pen nog maar scheef ging staan , hoe dat je pen naar links of rechts trok , echt niet normaal meer wat een voorbereiding maar ja nu ken je mijn verhaal om daarna met zo een palmares naar een vis merk te stappen om te gaan testen voor hun maar ja

mvg guido

steve 2
Sponsor
Sponsor

Berichtdoor steve 2 » 03 mei 2011, 06:58

guido ben nog niet zeker dat er veel merken staan te wachten op zo'n record, zo'n record heeft ook in mijn ogen niks te maken met voeder of zelf met vissen!

groeten steve

guido moors
Vip
Vip

Berichtdoor guido moors » 03 mei 2011, 10:37

neen tuurlijk niet steve maar het oogt toch mooier als je jezelf gaat aanbieden ergens om voor een bepaald merk te gaan testen qua voeder en/of materiaal maar dan nog geeft het je geen garantie nee dat je effectief kunt beginnen voor eender welk merk, ik kan je wel verzekeren dat als er mij de aanbieding word gedaan om voor een bepaald merk te gaan testen dan zal ik het enorm moeilijk hebben om mijn vaste job er niet voor op te geven

mvg guido

harpie
Beheerder
Beheerder
Lid van: HSV Het Meuntje
Groep: Beheerders
Leeftijd: 68

Berichtdoor harpie » 03 mei 2011, 16:04

guido moors,
Van testen kun je niet in je levensbehoefte voorzien.
Testen van producten heeft ook zijn nadelen, als je dit goed wil doen, moet deze ook uitproberen in wedstrijden.
Gr,
Harpie

def p
Vip
Vip
Leeftijd: 31

Berichtdoor def p » 03 mei 2011, 16:33

da denk ik ook harpie Om aan een nuloperatie te komen moet je volgens mij al een hele dikke boek hebben met nog dikkere uitslagen. Kosten van een wedstrijd stoppen niet bij een emmer voer of een vaste stok hé. Win win situaties gaje mss sneller hebben. Mooie korting en hun merk is zichtbaar aan het water, al is daar de grens wel klein tussen win win en verdoken zelfsponsering, je mag wat goedkoper kopen, maar je moet dan ook alles van da merk hebben, of zoveel euro lidgeld of steunkaarten kopen :D

esperto
Vip
Vip
Leeftijd: 24

Berichtdoor esperto » 03 mei 2011, 16:59

Guido, er is geen enkele Belg die leeft van het 'fieldtester zijn'. Alleen in Engeland zijn er een handvol die van het echte vissen een (bij)beroep hebben kunnen maken. Fieldtesters zullen maximaal hun producten krijgen, als ze geluk hebben betaald een blad hen nog iets , maar dat zal zeker niet in de buurt liggen van 1 dagloon.
Er is trouwens nauwelijks productinnovatie binnen de hengelsport. Heel veel merken kopen behoorlijk wat producten aan bij dezelfde massaproducenten in lageloonlanden. De grote uitzondering hierop is preston innovations
Bezoek http://www.dewedstrijdvisser.be
Een vat vol geleerdheid is nog geen druppel wijsheid waard

guido moors
Vip
Vip

Berichtdoor guido moors » 03 mei 2011, 17:37

dan ging ik desnoods halftijds werken maar ja dat zal er toch nooit van komen dus "now yuse crying over spilled milk" maar nog even dit ik had op voorhand al contacten gehad met verschillende merken over het 1 en ander maar jullie hoeven mij daarin niet te geloven hoor now problem

mvg guido

fishermanb
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver
Favoriete vis: Karper
Lid van: de snoekvissers, het loze vissertje
Leeftijd: 35

Berichtdoor fishermanb » 03 mei 2011, 19:03

wat is testen, een productje 3x gebruiken en goed vangen wil niet zeggen dat het getest is, denk tegen dat je een bepaald additief getest hebt je wel al een jaartje verder zal zijn en dan heb je ocharme 1 additief getest :roll: :roll: :roll:
@ guido, zou wel een héél vette prestatie geweest zijn maar denk eerlijk gezegd niet te doen die prestatie, iedere dag/nacht heeft de vis een ander aasgedrag dus de vis zou al van dag 1 tot dag 5 constant hetzelfde moeten blijven azen zijn en denk daarna dat je de eerst komende week geen viskes meer zou vangen op dat water :wink: waarmee ik u idee niet probeer af te kraken ofzo hé :wink:
RELAX, GO FISHING!!!
"kampioen v/h meetjesland 2010"
"clubkampioen en koning 2011-2013 't loze vissertje"

Terug naar “Feeder algemeen”