Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Interland Nederland-België 2016

Hier komen alle verouderde en gesloten topics. In dit subforum kan je niet meer reageren!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Gesloten
Gebruikersavatar
guido moors
Vip
Vip
Berichten: 7732
Lid geworden op: 01 feb 2010, 22:04
Woonplaats: Lanaken
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Karper
Lid van: MVL Feederteam Lanaken
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 52

Interland Nederland-België 2016

Ongelezen bericht door guido moors »

Hoi forummers.
We zijn ondertussen al zover gekomen dat het tijd word om het topic interland 2016 te openen. In samenspraak met de Nederlandse coach kan ik al wat informatie hieromtrent posten en wel het volgende:
Plaats: Juliana kanaal
Locatie: haven Stein
Datum: 1/2 juni ofwel 1 augustus, afhankelijk van de mensen die kunnen op deze datum zal hij vastgelegd worden.
Hengelkeuze: Vrij. Vaste/feeder/match
Nuttige info:
Het water is vrij toegankelijk met de auto
Er zal een aparte dagvergunning geregeld worden om de Belgen geen vispas te laten betalen.
Verdere informatie zal volgen van zodra er een datum is vastgelegd.
De inschrijving voor de Nederlanders neemt roy voor zijn rekening en voor de belgen doe ik dat. Let wel iedereen mag inschrijven bij mij maar als ik moet kiezen zullen degene dus geselecteerd worden die de eerdere jaren er ook al bij waren en de andere komen dan op de reserve lijst.
Mvg guido

Dit onderwerp heeft 365 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Gesloten
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels