Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Jeugd, wat en hoe deelnemen aan wedstrijden?

Alles over wedstrijden met de vaste hengel (zowel vijver als openbare wateren).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Verwijderde gebruiker 3389

Jeugd, wat en hoe deelnemen aan wedstrijden?

Ongelezen bericht door Verwijderde gebruiker 3389 »

Hallo,

Ik ben 19 jaar en ben eigenlijk enorm geïnteresseerd om het hoger op te brengen in de viswereld.
Dit hangt natuurlijk af van de inzet maar ook zeker en vast van de kennis.
Nu vraag ik mij af waar en hoe kan ik die kennis kan opnemen van ervaren visser.
Is er zo iets van "Jeugdclub" waarmee ze dan deelnemen aan A-wedstrijden en misschien internationale wedstrijden? Zoja, want dacht hier ooit al iets van opgevangen te hebben wat moet ik daar voor doen om tot die 'jeugdgroep' te kunnen behoren? Mijn ambititie's liggen hoog, zoals naar het wk jeugd gaan maar dit moet allemaal natuurlijk beginnen bij het begin bij 'simpele' wedstrijden. Maar wat moet je bv doen om naar dat wk te kunnen gaan? Zijn er mensen die mij kunnen zeggen wie ik daarvoor moet contacteren? Al is het maar om te kunnen beginnen bij het begin (deelnemen aan wedstrijden, die na resultaat dan toegang geven tot het deelnemen aan een bk of wk)
Ik weet dat het volgens een systeem gaat van bv 10 wedstrijden vissen en de beste 5 nemen dan deel aan wk jeugd, bk jeugd enz...
Maar het is mij allemaal niet helemaal duidelijk, graag hoor ik dus van mensen die er iets meer van weten wat uitleg.
Alvast bedankt.

Mvg Joeri

Dit onderwerp heeft 18 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels