Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Voeren op grote afstand

Info over Techniek en materialen mbt het vissen met de match.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ernestosim

Voeren op grote afstand

Ongelezen bericht door ernestosim »

Een 15-tal jaar geleden heb ik veel gefeederd op het zeekanaal te Willebroek, verschillende hengelaars die op grote afstand visten voederden balletjes die ze met een zelfontworpen toestel zover konden werpen. Het was een heel simpele uitvinding, het was hetzelfde procedee als een werppijp doch met een potje op. Het moeilijke is om het juiste potje en de graden hoe het potje op de steel is bevestigd (pijp was onder een hoek geplooid). De voerballen waren allemaal ongeveer even groot, het was ongelooflijk hoever ze de ballen konden werpen.
Daar ik problemen met mijn handen heb en geen katapult kan gebruiken had ik graag dit pareltje ontworpen, misschien heeft er iemand er eentje op overschot of kan mij het ontwerp doorsturen?
=D>

Dit onderwerp heeft 12 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels