Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

[Enquête] Waarom bezoeken jullie hengelsport evenementen?

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gino7

[Enquête] Waarom bezoeken jullie hengelsport evenementen?

Ongelezen bericht door Gino7 »

Goedendag allen,
In samenwerking met één van de grootste hengelsport evenementen van Nederland doe ik een afstudeeronderzoek naar waarom wij hengelsport evenementen bezoeken. Er worden 3x 50 euro en 1x 150 euro in de vorm van tegoedbonnen voor een hengelsport winkel naar keuze verloot onder de deelnemers aan de enquête. Hij heeft maar 13 vragen en duurt echt maar een paar minuten.
Ik heb al redelijk wat karpervissers die de enquête ingevuld hebben, echter heb ik nog maar van een beperkt aantal witvissers de mening waardoor ik voor de witvisser geen goede conclusies kan trekken. Jullie helpen mij hier echt enorm mee, alvast bedankt!
https://nl.surveymonkey.com/r/hengelsport
Laatst gewijzigd door Admin op 18 mei 2016, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Blanco regels verwijderd (cfr. Forumregels)!

Dit onderwerp heeft 23 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels