Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Functie boven voorzitter

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
garbolino
Vip
Vip
Berichten: 599
Lid geworden op: 21 jun 2006, 11:14
Woonplaats: Beringen
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Karper
Lid van: De Flipper
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 55

Functie boven voorzitter

Ongelezen bericht door garbolino »

Beste mensen, ik heb jullie raad even nodig.
Ik ben in het bezit van een eigen vijver en daar vist een visclub op, nu is er iets voorgevallen waardoor niemand er zich nog goed bij voelt. Door de corona is er nog geen vergadering geweest, maar zal ik proberen uit te leggen?
Ik ben een paar weken geleden naar de vijver gereden met de wagen en was er iemand van de club die het nodig vond om de politie op te bellen. Dan denk ik van man, wat heb jij nu gedaan als je als eigenaar naar je eigen vijver gaat om dan de politie te bellen en dan nog net nu dat dit jaar een nieuw contract moet komen.
Ik voel mij nu echt gepakt in mijn edele delen en weet niet of ze hem uit de club gaan zetten of niet, omdat sindsdien alle eigenaren die aan hun vijver zijn nu last hebben van de politie.
Nu was ik aan het denken geweest om mij boven de voorzitter te zetten om deze dwaze dingen zelf te kunnen oplossen en verder niets met het bestuur te moeien. Maar, bestaat er zo een functie die boven de voorzitter staat?
Kunnen jullie mij helpen daarbij?

Dit onderwerp heeft 12 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels