Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Verbod met de auto op het jaagpad

Hier kan je discussiëren over onderwerpen die weinig met vissen te maken hebben (hou het netjes).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
guido moors
Vip
Vip
Berichten: 7732
Lid geworden op: 01 feb 2010, 22:04
Woonplaats: Lanaken
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Karper
Lid van: MVL Feederteam Lanaken
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 52

Verbod met de auto op het jaagpad

Ongelezen bericht door guido moors »

Beste mensen,
ik heb daarnet telefoon gekregen van een clublid uit Lanaken die daarstraks een rode kaart heeft gekregen omdat hij langs het jaagpad stond geparkeerd. Hij is aangesproken door deze persoon die hem die kaart heeft gegeven met de melding dat er deze maand en volgende maand nog zou verwittigd worden maar vanaf dan zou er geverbaliseerd worden. De melding hield in dat het jaagpad van iedereen is maar toch zou het niet meer toegestaan worden, waarop hij repliceerde hoe het dan zat met de wedstrijden langs het kanaal? Die man melde daarop dat er daarvoor toestemming moet gegeven worden door de dienst scheepvaart. Is er nog iemand die een rode kaart heeft gekregen daarvoor want ik vind dit toch wel verontrustend. Nu weet ik wel dat er bepaalde plaatsen zijn waar dat je niet mag komen met de auto normaal gezien, maar dat het een algemeen feit zou worden betekent dit toch wel het een en ander voor de visserij langs het kanaal. Gelieve dan ook zoveel mogelijk ruchtbaarheid hieraan te geven om eventueel erger te kunnen bestrijden in de toekomst.
Mvg guido

Dit onderwerp heeft 493 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels