ik zou graag eens weten wat alle andere forummers van werk doen, met de tijd leer je zo wel een beetje iedereen kennen en dan is het wel eens leuk te weten wat ze eigenlijk doen van werk,ja met magazijnier of staalarbeider weet je in welke stiel ze zitten maar daarmee weet je niet wat ze eigenlijk precies moeten doen van werk!
ik werk in 2-ploegensysteem en ik moet vrachtwagens laden met staalprofielen die gaan van 6m tot en met 24 a 25 meter,ook moet ik soms platen laden die gaan van minimum 1000mm op 2000mm tot maximum 2500mm op 12000mm!eigenlijk heb ik wel een mooie job, alle bestellingen worden klaargelegd door de mannen van overdag en wij als laders moeten gewoon alles klant per klant ophalen dus ik kan veel rondrijden op het werk met mijn vrachtwagen

, het enige wat wij als lader wel hebben is dat we ons kopke erbij moeten houden want niet iedere bestelling is hetzelfde van grootte of breedte natuurlijk en om alles mooi op de vrachtwagen te krijgen zonder dat het beschadigd word is het wel soms heel wat puzzelwerk!nu is het aan jullie