Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Kindvriendelijke vijver omgeving Vlaams-Brabant

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
kleleivr
nieuwe gebruiker
nieuwe gebruiker
Groep: Geregistreerde gebruikers
Dierenriem:
Leeftijd: 43

Kindvriendelijke vijver omgeving Vlaams-Brabant

Ongelezen bericht door kleleivr »

Hallo allemaal.
Ik ben reeds enkele jaren 'uit' het vissen maar vermits de zoon iets ouder wordt en meer en meer interesse toont (en ik eigenlijk nog best wat materiaal liggen heb) ben ik aan het uitkijken naar een rustige vijver om op witvis te vissen in de ruime omgeving van Steenokkerzeel. Mag gerust een 20-tal km verder zijn
Het is vooral belangrijk dat er iets gevangen kan worden en dat we toch iets of wat ruimte hebben. Dat laatste is dan vooral gezien we andere vissers natuurlijk niet willen storen of 'in hun lijnen hangen'.
Vroeger ging ik wel eens naar de Blauwmolen in Nieuwrode maar hetgeen wat me daar een beetje tegen zou houden is het feit dat het visbestand nogal varieert. Ik zou willen vermijden keer op keer lijnbreuk te lijden doordat de zwaardere vissen met het aas gaan lopen. Ik meen me te herinneren dat dit vroeger nogal het geval was ginder..Misschien is dit natuurlijk intussen wat gewijzigd?
Hopelijk heeft er iemand leuke suggesties.
Alvast bedankt

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels