Hallo, beste leden! Een vriend van me, en ikzelf, gaan volgende week onze hengels(vaste stok) uitwerpen om wat voorns te vangen. Mijn vriend is 15, ik ben 14 en wij allebei hebben nauwelijks ervaring. Toch hebben we allebei al 't een en 't ander opgezocht. Kant-en-klare setjes heb ik, de hengels ook. Nu waren we op zoek naar een goede stek in het Meetjesland. Wij dachten aan de Lieve in Waarschoot, om dat dit voor ons niet te ver is. Heeft er iemand ervaringen over die plek? Zijn er "hotspots"? Welk aas gebruik je het beste? Etc..
Alvast bedankt door twee jeugdige&beginnende vissers.
Kleine toevoegingen: De hengels zijn vaste stokken van 3 meter lang.
En het aas waar we aan kunnen raken is maïs, maden en wormen.
Nog een vraag: Is lokvoer absoluut onmisbaar?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
De Lieve in Waarschoot
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 13 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden