Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Novobrik

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Jambers

Novobrik

Ongelezen bericht door Jambers »

Hoi mensen,

Ik ben opzoek naar iemand die zin heeft om op een water te vissen met de feeder of de vaste stok.

Het is een water waar normaal niet opgevist word met de vaste hengel. Omdat het zo diep is. Het is op een meter of 5 toch al 4-5 meter diep.

Voor de mensen die in de buurt van katlijne komen kennen het wel het gaat over die reusachtige vijver die je ziet liggen als je naar de sportvissers rijd. IK weet wel uit ervaring dat op dat water mooie brasems zwemmen en ook mooie zeelten, voorn en marotten. Nu is het al een tijdje bezig dat dit water natuurgebied zal worden. En ze gaan het leegtrekken en vullen met allerlei rommel. Dus voor de vis is er weining overlevingskans. Nu zou ik graag samen met iemand die ook deze uitdaging wil aangaan. Daar een paar keer willen gaan feederen of met de vaste vissen. Om toch wat visjes af te vangen en die dan een nieuw leven te geven bij ons op de vijver.

Voelen mensen hier zich voor geroepen om dit te doen ? Het is wel zo het is echt een water waar amper op gevist word. Zitten veel karpervissers rond want er zitten daar wel wat Karpers op. Maar ik heb ga vooral voor de witvis.

Voor mij is dit ook een onbekend water heb der éénmaal op gaan snoeken dat is dan ook alles. Nen oudere mens van bij ons in de club viste vroeger op deze vijver en hij vong regelmatig wel wat voorn,marotte en brasems. Het is echt wel niet dat het insmijten en beet is.

Als er iemand nog wat extra info wil of met mij deze uitdaging is wel aangaan laat maar weten

Dit onderwerp heeft 2 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels