Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Manchet Denderleeuw

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
froempje

Manchet Denderleeuw

Ongelezen bericht door froempje »

Vandaag ben ik eens gaan zien op manchet en wat ik daar zag deed mijn maag keren, er werd veel karper en grote brasem gevangen met de vaste stok maar ze hebben geen respect voor de dieren,de vissen werden gewoon in het kantje gelegd om te onthaken en werden met een grote zwaai in het water GEGOOID door bijna iedereen,en overal waar je liep lagen er flesjes bier op de grond ongelooflijk.
Wat heb je dan nog aan het plezier om te vissen als je bier moet hebben,cola is ook goed en als je gedaan hebt kun je nog altijd een biertje drinken.
Daarna ben ik gaan zien op De Goudkarper in Meldert en dat is een heeeeeel groot verschil, er was een karpervisser die ik 2 grote grasjes zag vangen en ze werden mooi gedrild en geland en mooi op het natte matje gelegd en teruggezet zachtjes, de tweede karper die hij vangde had een wond aan de lip en die visser( 23 of 24 jaar )denk ik heeft de karper behandeld met een flesje voor wonden dat is respect voor de dieren proficiat man.
Ook wat betreft het achtergelaten vuil zak ik maar 2 flesjes liggen waar er iemand gezeten heeft.
Daar in Meldert zal ik zeker en vast eens gaan vissen.

Dit onderwerp heeft 724 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels