Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Rotweer ??

Allerlei info en vangstmeldingen met de vaste hengel (vijvers, openbare wateren, buitenland).
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
jean pierre
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 70

Rotweer ??

Ongelezen bericht door jean pierre »

hallo beste forum leden

ik ben vandaag weze vissen op het Albert kanaal in Lanaken het stuk achter de sappi door de feeder vissers wel bekend ben beginen vissen om 7 u 45 toen gooide ik mijn eerste korfje en ik moet zeggen het ging moeizaam na 2 uur hengelen kreeg ik mijn eerste beet die ik niet kon verzilveren vanaf toen was het krabben voor een visje de hele trukendoos moeten openen lange onderlijn dan weer korter dunner onderlijn kleinere haak dan weer groter met caster dan maai tot pier en mais noem maar op resultaat op 6 .15 uur vissen 10 braasems en toen begon het te regenen en kreeg ik vlot beet want na 1.15 min had ik er juist 20 op de teller staan ben dan maar gestopt want ik was toen bijna drijfnat zo zie je maar zeg niet te snel wat een rotweer !!!!!!!

groetjes jean pierre

Dit onderwerp heeft 8 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels