Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen dus dacht ik het hier te zetten...
Ik was al een tijdje op zoek naar een hengel water waar eigenlijk alles toegelaten was(match,feeder,vaste stok)
Bij ons op de clubvijver mag dus enkel vaste hengel dus heb ik mij lid gemaak bij in Diepenbeek het koet (Pomperik)
Na enkele keren met de vaste en feeder goed vis hebben gepakt heb ik me een basic match stokske aangeschaft en ben ik er gaan matchen. Ik ken dus niet veel van montages ma heb dus met de vaste montage gevist(het is er wel ne meter of 6 op 30m maja ik viste pakweg 3 m. Heb een hele tijd goed voorn gepakt en opeens begin ik karper te pakken, 4 van die manne tussen 3 en 8 Kilo.
Opeens de commisaris langs mij, van zijne tak aan het maken dat ik gericht op karper vis

Op de ganse dag had ik meer dan het dubbele karper gevangen dan die manne, ik heb die beeskes zo snel mogelijk onthaakt op een matje want da heb ik altijd bij. Ik weet niet wat het probleem is ik doe alles volgens het regelement.
Ma de karpervisserkes van 12 jaar die zitten te showen met hunne vis voor fotokes te maken en de vis 4 keer laten vallen dat is normaal...
Nog iemand hier problemen mee gehad?
Ik dacht dat vissen een gezellige bedoeling was maar zo zie je maar...