Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Angelgeräte Haake

Hengelsport gerelateerde linken of promoot je eigen website.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Enkel Hengelsport gerelateerde linken!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rolla
Moderator
Moderator
Berichten: 1104
Lid geworden op: 09 jul 2014, 21:08
Woonplaats: Ter Apel
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Lid van: H.C. Ter Apel
Groep: Algemene moderators
Dierenriem:
Leeftijd: 44

Angelgeräte Haake

Ongelezen bericht door Rolla »

Angelgeräte Haake is gevestigd in de Duitse plaats Lathen, net over de grens bij de Nederlandse provincie Groningen. Haake is een van de grootste Shimano servicecenters in Duitsland en biedt een ruim assortiment voor zowel de wit-, karper-, roof- en zeevisser.
Ze hebben geen webshop (bewuste keuze i.v.m. persoonlijk contact met klant), maar alles wat op de site staat kan per telefoon of via e-mail besteld worden. Verzending naar België is overigens geen probleem. En voor diegenen onder ons die de Duitse taal niet machtig zijn, er werkt een geëmigreerde Nederlander.
Internet: http://www.angel-haake.de
Facebook: https://www.facebook.com/AngelgeraeteUndPokaleHaake/
Ik wordt niet gesponsord door deze winkel, maar ik kom er nu al ruim een jaar voor mijn hengelsportmateriaal en ik heb niets anders dan goede ervaringen. Deze mensen zijn vriendelijk, bieden een goede service, hanteren nette prijzen en hebben een ruim assortiment.
Voor de liefhebbers van de Speedmaster feederhengels, ze hebben nog welke voorradig.
Vaste stok | Match | Feeder

Dit onderwerp heeft 7 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels