Hey iedereen,
Ik ben zonet begonnen met een site waar allerlei vis video's op zullen terechtkomen.
Elke week zal er een nieuwe video verschijnen. Dit kan gaan van wedstrijdverslagen, tips en tricks, winkelbezoeken, materiaal, voer, enz. Meer uitleg en context kan je terugvinden www.hengelsportfilms.com
Als de video's je interesseren en je de tijd hebt, laat dan even je mailadres achter op de site. Op die manier kan ik je makkelijker op de hoogte houden van wat ik allemaal van zin ben.
Moest je nog vis vrienden hebben die niet op het forum zitten is een beetje promotie altijd welkom.
Dikke merci en veel kijkplezier.
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Hengelsportfilms.com
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Enkel Hengelsport gerelateerde linken!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Enkel Hengelsport gerelateerde linken!
- Tim1995
- Vip
- Favoriet water: Vijver+Kanaal
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Voorn
- Lid van: De Lanevissers
- Groep: Vips
- Dierenriem:
- Leeftijd: 29
Hengelsportfilms.com
Laatst gewijzigd door Tim1995 op 26 jul 2018, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit onderwerp heeft 24 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden