Hilco van Nuil is mijn naam en ben fervent sportvisser op snoek. Op deze site wil ik u van harte uitnodigen om samen met mij een prachtig avontuur te beleven.
Vissen op snoek vanuit mijn boot, op de meest mooie locaties die ons land rijk is. Met de kans om een record vis te vangen die de meter grens ruim overschrijd, velen zijn u al voorgegaan.
Diverse manieren van jagen op snoek met de bijbehorende stekkenkennis staan tot uw beschikking. Bent u nu een ervaren visser of iemand die het nu wel eens wil meemaken, ik kan met zekerheid stellen dat u met een glimlach huiswaarts keert.
Materiaal hoeft u zich niet om te bekommeren, alles is aanwezig voor trollen met kunstaas, jerkbaiten, vissen met doodaas op de sleep, grinders etc. etc. En denkt u nu wat een hocus pocus, ik leer het u snel en vakkundig. Dus zoekt u, voor uzelf of met een vriend of vriendin of een relatie van het werk, een dagje ontstressen met avontuur, boek dan bij Snoekgids.nl.
Mijn kennis die ik heb opgebouwd in de afgelopen jaren, samen met mijn drive om het u naar de zin te maken, stel ik graag ter beschikking om u de dag van uw leven te bezorgen.
Het enige wat u moet doen is boeken en bij ons, opstappen, super genieten en de rest regelen wij!
http://www.snoekgids.nl
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Snoekgids.nl
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Enkel Hengelsport gerelateerde linken!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Enkel Hengelsport gerelateerde linken!
Dit onderwerp heeft 2 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden