ik doe niks liever dan westrijdvissen met vaste hengel, dan naar een merk als colmic gaan is altijd leuk.
ja die hengels, wat moet je daarover zeggen?
Je kan daar aan ene kant veel over zeggen en aan ander kant heb je gedaan met praten in 2 minuten, je neemt dat vast en ja tes van dat, je voelt het klopt!
van die 992 en 1092 was ik al overtuigd hier thuis, de veel goedkopere hengels dat zijn voor mij de belangrijkste, is ook veel meer vraag naar.
kim had enkele hengels klaar gelegd, de carpodrome, de 390 en 590, dat zijn zo'n beetje de veel gevraagde hengels hier.
die 590, is gewoon een beter versie van de 510, is lichter en strakker, een ander hengel, leg beide naaste elkaar en allemaal gaan ze de 590 nemen!
die 390, ja zal zeker terug de meest verkopende hengel worden hier in onzen streek, hangt tussen de 310 en 510, zeer goed!
ik denk dat de 210 blijft volgend jaar, gelukkig want dit kan je echt vergelijken met de 207 van vroeger, is echt iets dat prijs kwaliteit niet echt klopt, je had dit eerder al met die x30 bv, die 210 dat is hetzelfde, ik hoop dat ze blijvn in 2011 anders gaan er veel mensen ontgoocheld zijn, niet iedereen kan 500€ geven voor een kanaal pack, die 210 is iets als ze het vast nemen ja dan is het verkocht!
die carpodrome, ik had hier verleden jar problemen om die carpodrome te verkopen, raar want andere winkels niet zo ver hier vandaan verkochten die wel vlotjes, hier was dit meer de premium carp.
nu die carpodrome vast gehad met andere kit, denk kit van 390 en ja Het zal vandade zijn, stok licht veel beter in de hand, echt meer een brasem stok!
die 290, dat is een ander geval, ik heb er hier al ene liggen maar zwaar, is een echte karper hengel, zwaar en sterk maar niks voor mijn streek, is ook niet echt duur maar toen toonde kim die laaste delen van de 290 met andere kit van bv 390 of 590, was super!
dus die 290 gewoon bijnemen als reserve hengel, bij sterke wind of echt vuil weer deze nemen en mooie 390 of 590 sparen,die 290 is goedkoop en zal niet echt veel meer kosten of bv een beter kit van 5 delen, je hebt dan wel een 10 meter extra!
vincent ivm hengel voor onze visserijen hier in de streek, de 992, zeker niet twijfelen, als je geld teveel hebt ja de 1092 maar ik zou het niet doen, de 1092 is wel wat strakker en lichter maar is echt niet meer geschikt dan de 992 voor onze visserijen!
vincent, ivm prijs weet ik niet uit mijn hoofd maar kijk zeker eens bij francis of hij zijn pack 992 met 3 kits 5delen en 1 kit grote vis, cup kit en foudraal(normal pack) kan veranderen naar hengel met 3 kits 5delen en bv de 290 erbij op 10 meter en rest van pack!
zal misschien niet al teveel Veranderen aan prijs en je hebt er toch een hengel bij! is maar een idee hé, die kits grote vis zijn ook niet goedkoop, prijzen moet ik nog beter bekijken, misschien toch te groot verschil?
ivm dobbers niet al teveel nieuw maar toch zeer groot assortiment.
manden, die serie van 1400 tot 1480, erg goed prijs kwaliteit en dan die one manden.
bagagerie, zeer grote verbetering, twas nodig, mooie opvallende kleuren en erg sterk, ale ze zien er zo toch sterk uit, ritsen en onderkant zijn versterkt, hun bagagerie in 2010 was niet veel soeps, nu top!
een merk dat zij ook verdelen is midy, die elastieken echt ik vind ze super, hun schepnetjes van midy ook superlicht en geplastificeerd!
leefneten van colmic, stevig, mooie kleuren, groot assortiment, ja top.
ivm schepnet stelen, ze zijn ermee bezig, ik denk ook dat het niet simpel is , hun enig probleem is die koppen, hun stelen op zich mag je naast iedereens schepnet stelen leggen, die koppen, daar zit het probleem, hopelijk snel aangepast!
ook nieuw serie ronde loodjes gezien, volgens hun uitleg harder en beter gecentreerd, de fransen waren al content van hun eerder assortiment wat zal dat nu niet worden!
ook nieuwe draad, heb daar demonstratie gezien van domenico, hij struikelde bijna

nu nog in januari naar preston en maver.
groeten steve