Hallo allemaal.
Ik wist niet waar ik deze topic moest plaatsen, daarom heb ik hem maar hier gezet omdat men hier toch vaak komt.
Ik heb me laatst op een visblad geabonneerd, maar... ik weet de naam niet meer. Het was een abonnement van 10 stuks voor 11 of 12 euro. Aangezien er iets is fout gegaan met het abonneren wilde ik contact opnemen met dat blad, maar ik weet zoals eerder gezegd de naam niet meer.
Zouden degene die dit lezen, wat namen van bladen kunnen opschrijven, zodat ik toch nog snel actie kan ondernemen.
Hartelijk bedankt alvast.
Helma
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Het Visblad
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 8 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden