hallo iedereen,
Ik ben pas een weekje bezig met vissen op meertjes, beekjes en plassen in Den haag, Rijswijk Delft en omgeving. Ik heb begrepen dat je twee hengel mag uitgooien: Meestal gooi ik een karperhengel uit, en een vaste of werphengel voor witvis. Maar ik begrijp niet Wanneer je bij voorbeeld moet bodemvissen (met een soort voedkorfje of zo) en wanneer je met een dobber moet vissen. En wat ook nog onduidelijk is is hoeveel loodjes (bolletjes) ik op de lijn moet bevestigen. En waarmee ik heb best kan voederen en aasen. Ik ben al een weekje bezig, 5 uur per dag en tot nu toe nog geen ene visje. Ik weet dat jullie deze vragen 1000 keer krijgen, maar ik wil het graag weten zodat ik bij de volgende keer dat ik ga vissen eindelijk wat vang.
Alvast bedankt voor de moeite!!!
Gr.
Ray
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Beginnertje
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 7 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden