Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

De hoogste tijd!!!

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Maxim

De hoogste tijd!!!

Ongelezen bericht door Maxim »

Voortvloeiend en verder bouwend op een aantal reakties betreffende alle vraagtekens omtrend de toekomst van de wedstrijdsportvisserij ( Aalscholvers, vissterftes, waterverontreinigingen, controles, communicatie allerhande, ...) op de kanalen wil ik nu toch onderhand eens eindelijk een reaktie losweken bij de verantwoordelijken.

Ik gebruik hiervoor een parraf die ik erder in een ander topic plaatste maar om alles wat duidelijker te doen uitkomen bij deze een nieuw topic. Als we met z'n allen collectief dit topic aanvullen en na een tijdje bundelen en aan de VVHV-bonzen bezorgen dan kan het toch niet anders dan dat ze zullen moeten reaggeren. Het zou toch voor hun ook goed uitkomen, alle insinuaties juist of fout die zich meer en meer op allerlei fora in diverse topics de kop opsteken is voor hen toch echt geen kadeau, wel?

Bij deze dus:
Ik hoop onterrecht, maar het begint er voor mij steeds meer op te lijken dat er bepaalde VVHV vooraanstaanden mee in een complot zitten tegen hun eigen sportvissers, spelen ze onder één hoedje met 'Het GROENE gevaar', willen ze de zaak letterlijk en figuurlijk laten doodbloeden en dan stillekes, net zoals ze nu doen zonder één woordje uitleg, hun schup afkuisen! Ik baseer me hierbij op het feit dat ik nergens geen aktie, niet de minste onderneming, zelfs geen communikatie van hun uit naar de sportvisser toe terug vind. De roep naar opheldering en aktie wordt steeds luider maar voorlopig sterft de klank nog uit in de wijde ijle lucht van een woestijn en uit zich de aktie tot wat blotehandengedab in het mulle hete zand!

Bij deze op de man af; " Mr Coussement en co, hoe zit het nu eigenlijk met onze sportvisserijtoekomst??? Maak jezelf toch eindelijk eens een beetje geloofwaardig als 'VVHV-presus' en reageer, communiceer en onderneem aktie!!!
Maxim

Dit onderwerp heeft 4 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels