Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Kijk op de hedendaagse visserij
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- spicco
- nieuwe gebruiker
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Voorn
- Groep: Geregistreerde gebruikers
- Dierenriem:
- Leeftijd: 62
Kijk op de hedendaagse visserij
Weldra gaan alle hengelsportzaken dicht, eerlijk moet ik dit melden - dit is een fout van alle clubs en reglementen die ze zelf gaan toepassen. Niet meer voederen, zonder weerhaak enkel nog witte maden (geen rode meer). Honderden hengelaars vertoeven in dit soort vijver clubs. Ik bedoel maar als je nog juist naar een hengelsportzaak moet gaan voor maden en jullie poedertje van GMS, tja ... de prijzen in hengelsportzaken rijzen de pan uit 3 Euro voor een potje maden :-( koop eens 10 kg mergel hier vragen ze 12 Euro. In America noemen ze dit ook strooimannen die zakjes poeder verkopen van 1gram :-) Weldra kunnen we die poeder van GMS opsnuiven en denken dat we aan het vissen zijn. Sorry voor mijn uitlating. Een voorbeeld bekijk nu de hengelsportzaak in Ieper die man geeft alle bestaande losse voeders om zelf een voeder samen te stellen naar eigen keuze, nog enkel de oude knorren van vroeger kunnen nog een voorn en brasem voer samenstellen laat staan duivenmest gebruiken en klaarmaken ect. Ik bedoel maar, nu stappen ze allen naar die potjes poeder en liquids toe in de winkel. Stap binnen in Ieper en vraag Steven hoe een brasemvoer samen te stellen en die man gaat heel zeker je uitleg geven wat de basics zijn. Dan pas komt de hengelsport weer leuk, maar dan moeten die vijver clubs ons weer toelaten te voederen. Ik begrijp heel goed dat de hengelsportzaken duur zijn, die mensen moeten ook een inkomen hebben, en verdienen amper op kant en klare voeders van eender welk merk.
Dit onderwerp heeft 17 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden