verleden jaar kregen we via via de vraag dat ze op zoek waren achter vrouwen in in de provinciale visserij commissie, mijn vrouw zag dat direct zitten, ze stelde haar kanidaat.
dag erop telefoon van een persoon dat hij het super tof vond dat ze dit wilde doen, ze kent redelijk wat van hengel en staat dagelijks in contact met hengelaars!
nu om af te ronden, ze hebben er haar niet bij genomen, waarschijnlijk niet goed genoeg of geen kennis genoeg dacht ik, vanmorgen kreeg ik hier klant over de vloer en die begon daarover, ik zei mijn vrouw had haar kanidaat gesteld maar is niet aanvaard, raar zei hij want ik heb bij mij een onbekende vrouw moeten inschrijven die totaal niks kent van vissen en die hebben we moeten in onze club inschrijven en is nu aanvaard!
ik versta er totaal niks meer van, wat is dat eigenlijk allemaal, wat doen die mensen voor onze hobby? Ik moet weten hoe dit komt, weten zal ik het!
dat zijn ook deze mensen die iets zouden moeten doen aan de aalscholver problemen, kijk nu hoe ze te werk gaan met hun zoeken van leden, kan nu best begrijpen waarom er na 10 jaar nog niks gedaan werd! dat krijgt nog een staartje!
groeten steve
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Provinciale visserij commissie West-Vlaanderen
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- steve 2
- Vip
- Favoriet water: Kanaal
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Voorn
- Groep: Vips
- Dierenriem:
- Leeftijd: 52
- Contacteer:
Provinciale visserij commissie West-Vlaanderen
http://www.dewedstrijdvisserwebshop.be
3e BVVL vaste stok 2014
2e BVVL vaste stok 2015
1e BVVL vaste stok 2016
2e BVVL vaste stok 2017
3e BVVL vaste stok 2018
Top seizoen 2018!
3e BVVL vaste stok 2014
2e BVVL vaste stok 2015
1e BVVL vaste stok 2016
2e BVVL vaste stok 2017
3e BVVL vaste stok 2018
Top seizoen 2018!
Dit onderwerp heeft 20 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden