Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Totaal meeneemverbod noodzakelijk op staatswater?

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie

Voor of tegen een totaal meeneemverbod op staatswater

Ik ben voor het totaal meeneemverbod
93
82%
Ik ben tegen een totaal meeneemverbod
21
18%

Totaal aantal stemmen: 114

stevenr
nieuwe gebruiker
nieuwe gebruiker
Groep: Geregistreerde gebruikers
Dierenriem:
Leeftijd: 48

Totaal meeneemverbod noodzakelijk op staatswater?

Ongelezen bericht door stevenr »

Eigenlijk zouden ze beter een volledig meeneemverbod invoeren als de vangsten op staatswater blijven achteruitgaan, controles niet beter worden en er steeds opnieuw misbruiken vastgesteld worden.
Moet er iets gebeuren om onze hobby in de toekomst te vrijwaren? Is het bijzetten van vis is een druppel op een hete plaat gezien de stroperij, aalscholvers en de beperkte middelen om vis bij te steken.
Ik denk dat 90% daar geen probleem van zou maken van een totaal meeneemverbod, die andere 10% zijn meestal toch sukkelaars die er op uit zijn nen euro te besparen op eten of idioten die er een illegale bijverdienste op nahouden.
Onderschat het gegeven "gratis" niet bij de mensen. Hoeveel vis zou er niet meegenomen worden die daarna gewoon in de vuilbak beland of een langzame dood sterft in een ongeschikt onderkomen?
Laat maar horen wat jullie ervan vinden.

Dit onderwerp heeft 76 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels