Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

(Wedstrijd)vissen tijdens de school- of werkweek ??

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie

(Wedstrijd)vissen tijdens de week ??

Lagere - of middelbare school
19
29%
Hoge school of unief: altijd naar de les
3
5%
Hoge school of unief: ga wel eens niet
3
5%
Werk: neem/krijg nooit verlof
5
8%
Werk: af en toe verlof
19
29%
Werk: alle verlof opsparen
2
3%
Weekend- of nachtwerk
4
6%
Werkloos
1
2%
Pensioen
4
6%
Invaliditeit
5
8%

Totaal aantal stemmen: 65

Gunne
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Lid van: De Lustige Vissers Terhagen
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 57

(Wedstrijd)vissen tijdens de school- of werkweek ??

Ongelezen bericht door Gunne »

SnYpEsKe schreef:
ronny418 schreef:en wij maar werken ... grtz ronny418
Ik ben om 12 uur gestopt met werke ronnyke om te gaan visse met visserke :D Diene pipo had gene maat en dus moest ik mij opofferen hé. IK moest het slachtoffer spele !
Ne goei baas en op sommige dagen overwerke om te kunne gaan visse, da is het schone leve ! 8)
Bij deze opmerking van ronny en de reactie daarop in een ander topic dacht ik daar moet ik eens een poll over maken , er zijn blijkbaar verschillende mensen die tijdens de week her en der kunnen gaan vissen en der zijn er die school lopen of moeten werken of nog andere :roll:
Lager-of middelbare school , die kunnen enkel vissen in de week tijdens vakanties of vrije dagen , hoge school of unief gaan naar de les of soms niet , de werkende mens neemt mss nooit , soms of al zijn verlof om in de week te kunnen gaan of mss weekend- of nachtwerkers kunnen tijdens de week al eens een wedstrijd meepikken , werkloos ? op pensioen of invalide ? (dat zijn niet degene die al jaren "sukkelen" met de rug en niet kunnen gaan werken maar wel alle dagen hun gerief kunnen meesleuren aan de putten en zonder probleem 4 of 6 u op hun bak kunnen zitten met hun "slechte rug" want die zijn er , ik bedoel gewoon mensen die echt iets voorhebben en mss wat hulp nodig hebben om te kunnen gaan vissen)
2 x clukampioen Fort Liezele
4 x koning Fort Liezele
4 x kampioenschap van Puurs
1 x kampioenschap van Klein Brabant
1 x clubkampioen Stekelbaars
2 x koning Stekelbaars

Dit onderwerp heeft 30 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels