ik ben niet snel onder de indruk van hengelmateriaal want ik heb ook graag deftig materiaal maar wat ik vandaag gezien heb ja dat is toch nog wat anders!
iedereen kent rive want bijna ieder winkel verdeel die producten en toch zag ik daar veel materiaal dat ik zeg hoe komt het dat ik dat nog nooit gezien had!
ik verdeel hier rive sedert mei, ik bestelde uit de cataloog maar nu weet ik pas dat je daaruit niks kan leren, ik herinner me nu eens dat gezaag hier over die cataloog of site van rive door ik weet niet meer wie, wel jongen zwijg liever want daarop zie je niks!!!
ik was echt verbaasd!!! ik had een vriend mee, een fransman en die kennen rive zeer goed en die stond daar ook versteld, veel winkels hebben benauwd om dat top materiaal op te doen dus niemand kent het!
onlangs kwam hier en engelsman, geloof me gene slechte maar naam zal ik nu echt niet noemen en hij vroeg 'no rive', ik direct baja

nu zag ik dat daar allemaal, khad er een totaal ander beeld over, ander gedachten, ik was totaal verkeerd!!!
die wedstrijd dobbers van die delanoy, pff kwas nu afgekickt van mijn dobberverslaving!

die feeders, super
die matchen, heb hier enkel vrienden die dat meer en meer beginnen doen, kging daar ook aan beginnen volgend jaar en geloof me ze gaan kijken(kwielen

die manden, ja duur maar ja wat moet ik daarover zeggen!

kwas al gewaarschuwd door enkele maar daar ben ik gesmolten, kan er ook niks aan doen hé!
kwa vaste hengels, zéér goed!!! zéér duur, te duur, niks voor mij maar toch zal ik het proberen volgend jaar in winkel, niet de super dure maar beetje eronder, meer iets voor op vijver en geloof me een pack om van te duizelen!!
kmoet nu binnen kort nog naar garbolino,arca,preston, colmic en maver, als het beter word ja dan word ik compleet zot, ben benieuwd en zal het hier als het jullie intreseerd ook laten weten!
groeten steve