heb nu een winkel die 3 jaar oud is, alé bijna.
heb poblemen met sensas waar ik liever niet over praat.
heb nooit problemen gehad met mondial.
ik heb bewezen dat een winkel zonder mondial of sensas ook kan draaien, mede door eigen voeders en merkens zoal vde, wielco en champion feed.
heb toch enkele klanten die steeds reklameren ,verdomme we vangen goed maar mengen je voeders samen met die van mondial, en mondial kunnen we nu hier niet vinden en moeten dan rijden naar ....
nu mijn vraag,
ik heb 4 plaatsen over in mijn rekken voor mondial, welke voeders moet ik nemen?
Ik heb vroeger veel jaren geleden bio mix en vijver geel nog gebruikt, ja gemengd met mijn voeder maar heb er dus nog 2 nodig, hopelijk kunnen jullie mij helpen!
die vijver bruin daar hoor ik veel van spreken, maar ja wat denken jullie?
is maar een vraag hé, is niet zeker dat ik het op doe, raar hé een winkel zonder sensas of mondial, het hoeft niet dus denk niet dat ik sta te springen radeloos ben, is enkel op vraag van klanten, en wie kan ik nu beter betrekken of dit forum voor deze vraag?
Herinner 4 plaatsen op 500 vierkante meter!
Groeten Steve
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Rare vraag
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
- steve 2
- Vip
- Favoriet water: Kanaal
- Favoriete discipline: Witvissen
- Favoriete vis: Voorn
- Groep: Vips
- Dierenriem:
- Leeftijd: 52
- Contacteer:
Rare vraag
http://www.dewedstrijdvisserwebshop.be
3e BVVL vaste stok 2014
2e BVVL vaste stok 2015
1e BVVL vaste stok 2016
2e BVVL vaste stok 2017
3e BVVL vaste stok 2018
Top seizoen 2018!
3e BVVL vaste stok 2014
2e BVVL vaste stok 2015
1e BVVL vaste stok 2016
2e BVVL vaste stok 2017
3e BVVL vaste stok 2018
Top seizoen 2018!
Dit onderwerp heeft 41 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden