Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Controles op vergunning

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
steve 2
Vip
Vip
Favoriet water: Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 52
Contacteer:

Controles op vergunning

Ongelezen bericht door steve 2 »

hier in west Vlaanderen hebben we nu bijna ieder week controles van vergunning tijdens of in beste geval voor aangevraagde wedstrijden!
zondag laatst te Nieuwpoort, terug van dat, midden wedstrijd, gewapende man :? die vriendelijk kwam vragen vergunning aub, meer kwam er niet uit, vroeg vriendelijk waarom nu ieder wedstrijd en nooit als ik alleen zit te vissen maar persoon kon blijkbaar niet meer praten!
heb niks tegen controles maar ieder wedstrijd vind ik overdreven, vooral tijdens wedstrijd als je als zondag laatst daar met regenpak en dergelijke zit en alles moet uithalen!
mijn vraag mag er controle uitgevoerd worden tijdens aangevraagde wedstrijd?
Zijn steeds personen van bos en natuur, gewapend en al die dit doen, veel op een zondag, waarom?
Op terugweg gestopt bij dagvissers en geen controle gehad, raar hé, waarom doen ze dat?
Worden ze misschien betaald per controle dat ze uitvoeren?
Onlangs controle gehad op blozo nieuwpoort, vroeg aan controleur van bos en natuur wat hij vond van lozingen met slip uit ijzer die goedgekeurd werden door bos en natuur wat hij daar van vond, trek met dat allemaal niet aan vertelde hij :shock: ,pff probleem is veel groter dan we allemaal denken!
de laatste 2 maanden hebben er daar 1000 den jonge gasjes( girro en blozo) gezwommen in dat vervuild water, nooit iets van gezien in media, raar vind ik dat, slipboot ligt er nog steeds, straks beginnen ze opnieuw! leve groen!

groeten steve
http://www.dewedstrijdvisserwebshop.be
3e BVVL vaste stok 2014
2e BVVL vaste stok 2015
1e BVVL vaste stok 2016
2e BVVL vaste stok 2017
3e BVVL vaste stok 2018
Top seizoen 2018!

Dit onderwerp heeft 59 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels