Hoi,
Vandaag ben ik zo wat de prijzen gaan vergelijken van een hengel waar ik interesse in heb.
De colmic F1 11,5 meter. Aangeprezen door velen op dit forum, en ook gekocht via iemand op het forum.
Het pack dat ik zoek of zocht is het 11,5 meter pack + topset drie delen c 66.
Nu kijk ik op Colmic.be
Prijs 749 euro. Dacht dat hier ergens stond winkel A
Winkel B= 1129 euro.
Winkel C = 1049 euro.
Een prijsverschil van 300 a 400 euro kun je toch wel veel noemen op een prijs van 749 ongeveer 50% (afstand tot hengelsportzaak neem ik in zulke prijsverschillen niet op brandstofkosten etc)
Vaak hoor ik klagen over prijzen die zeer hoog liggen, maar door even wat grondig opzoekwerk te doen en overal prijs te vragen kom je toch al snel tot een enorm verschil.
Wij als consument zoeken de laatste halve euro, korting bonnen en uitverkopen op en voor hengelsportmateriaal doen we dat dan weer niet?
Iemand nog al zulke prijsverschillen kunnen opmerken?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Prijzen vergelijken !!!
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Prijzen vergelijken !!!
Laatst gewijzigd door eddy103 op 30 aug 2012, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit onderwerp heeft 28 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden