Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

[Oproep] Gestolen vismateriaal

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bonne marc

[Oproep] Gestolen vismateriaal

Ongelezen bericht door bonne marc »

Beste vrienden,
Langs deze weg wil ik een oproep doen: op 30/10/2012 hebben ze bij mij vismateriaal gestolen. Heeft in de krant gestaan, in het belang van limburg en in het laatste nieuws. ik heb een paar dagen moeten wachten van de politie om dit op internet te plaatsen. De reden: in de hoop dat de dief dit te koop zou plaatsen op internet. Ik heb een gesloten aanhangwagen waar ze en pack match 1092 13m + een f1+ topset + 2 proto carp 11.50m + f3 + topset. Ook een one regal en een kist Axel en nog een paar topsets hm 85 + hm65 5 delen die zijn uit mijn tuinhuis gehaald.
Moest dit ergens te koop aan geboden worden laat mij aub iets weten.
Vriendelijke groeten Bonne Marc
Laatst gewijzigd door Admin op 04 nov 2012, 20:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gewijzigd (cfr. Forumregels). Let op uw taalgebruik (Algemeen Nederlands). Dus zeker geen streekdialect of SMS taal!!!

Dit onderwerp heeft 217 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.


Registreer Aanmelden
 
Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels