Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Welke vis doet dat ?

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Chris De Swerdt

Welke vis doet dat ?

Ongelezen bericht door Chris De Swerdt »

Heren, een beetje eigenaardige maar toch serieuze vraag :
ik heb het vorig jaar een paar keer gehad tijdens het vissen (met een dood aasvisje) een vis (?) mijn aas nam en draad bleef nemen. Als ik niet ingreep ging alle draad van de molen ? Zwon gewoon verder en verder weg. Mijn vraag is nu, welke vis doet zoiets of is dit helemaal geen vis ?
Ik heb er al een paar keer met andere over gebabbeld en krijg de meest uiteen lopende antwoorden zoals paling, baars of zelfs een schildpad...
De run die je krijgt gaat zeer traag maar blijft wel duren dus wat die schildpad betreft vind ik dat persoonlijk geen gek voorstel.
Heeft er iemand van jullie al eens iets gelijkaardigs meegemaakt ? Ik heb er een paar keer op aangeslagen maar nog geen contact mee gevoeld. Omdat ik geen echte zoetwatervisser ben was ik toch curieus welk beestje zoiets doet, op de Canarische eilanden worden er op zee zeer frequent schildpaden gevangen waarom dan niet op zoet water?
Alvast bedankt.

Dit onderwerp heeft 12 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels