Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Tips voor beginnend wedstrijdvisser

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Wim Reynders

Tips voor beginnend wedstrijdvisser

Ongelezen bericht door Wim Reynders »

Mannen sinds de forummeeting heb ik de wedstrijdkriebel te pakken. Ik ben nu stillaan van plan om ook wedstrijd te gaan vissen. Sinds dit mijn eerste was zaterdag moet ik nog veel leren over wedstrijdvissen. Het gaat hier wel om wedstrijdvissen op vijver.

Dus mijn eingelijke vraag is... Kan iemand mij zeggen als mijn voeder echt voedzaam moet zijn of aantrekkelijk en weinig voedzaam :?: Wanneer moet ik op de bodem vissen,wanneer op half water :?: En jullie kunnen mss ook effe zeggen waar ik zeker moet opletten.
En wat is overloden :?:

Ik weet dat dit een grote algemene (en ook ambetante) vraag is maar het maak niet uit wat je zegt alle info is welkom.

Alvast bedankt

grtz wim

Dit onderwerp heeft 28 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels