ik heb een vraagje aan iedereen die op de vijver vist?
wij hebben vorige zaterdag een algemene vergadering gehad met de visklub en daar werd er gezegd dat ik niet meer met mijn hengel mag vissen omdat hij (volgens de stok zelf) 10meter is en er mag maar met een stok van 9m50 gevist worden .
ik heb mijn stok gemeten en hij meet 9m75 dus 25cm te lang en toch mag ik er niet mee vissen ook al doe ik dan mijn slag end 25cm korter omdat je met een max zit van draad en hengel van 14m50.
heeft er hier nog iemand problemen mee gekent ?
en hoe hebben jullie dat opgelost ?
ik ben dus ook al veplicht om een nieuwe stok te kopen omdat ik op geen ander manier die stok kan inkorten .
ik kan er geen kortere voortop insteken en ga ook geen 25cm van mijn stok afdoen .
maar als ik verder kijk naar andere klubs dan moet ik vaststellen dat er steeds meer klubben zijn waar ze het hebben aangepast van 9m50 naar 10m .
wie weet hier raad mee ?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Problemen met reglementen hengellengte
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 51 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden