Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Waterskiën

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Gunne
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Brasem
Lid van: De Lustige Vissers Terhagen
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 57

Waterskiën

Ongelezen bericht door Gunne »

Toen ik deze week eens naar de vissers ging kijken bij ons op het kanaal in de kom van Ruisbroek , wemelde het daar van de waterskiërs en in mindere mate van jetski's.
Wat me meteen opviel is dat die soms wel erg kort tegen de oevers vaarden en zich van de vissers niks aantrokken terwijl het kanaal daar wel erg breed is , plaats genoeg toch zou ik zeggen :!:
Vissers met de feeder of palingvissers ondervonden weinig last , buiten het lawaai en de constante golving van het water (dat ook nog eens over de oevers gutste) .
Bij de vaste stok vissers viel de beet ook nog eens helemaal weg .
Dit constante varen en lawaai zal dan toch wel invloed hebben op het gedrag van de vis t.o.v. het gewone scheepvaartverkeer en plezant voor de vissers is het ook niet :?:
2 x clukampioen Fort Liezele
4 x koning Fort Liezele
4 x kampioenschap van Puurs
1 x kampioenschap van Klein Brabant
1 x clubkampioen Stekelbaars
2 x koning Stekelbaars

Dit onderwerp heeft 28 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels