Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Provinciale Visserijcommissie Antwerpen

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
leon willemsen

Provinciale Visserijcommissie Antwerpen

Ongelezen bericht door leon willemsen »

Forummers , daar ik na zovele jaren uit de Antwerpse Visserijcommissie en uit alle andere Vlaamse en Nationale besturen wat de visserij betreft te zijn geweest , heb ik mij begin dit jaar terug kandidaat gesteld als afgevaardigde van het Antwerps Lijnvissers Verbond ( ALV ) in de Antwerpse Provinciale Visserijcommissie en ben door de Gouverneur van de provincie Antwerpen ook aldus benoemd geworden en aanvaard. Op de eerste vergadering hiervan ( tesamen met de provinciale visserijcommissie van Oost-Vlaanderen ) te Bornem , bleek dat er verschillende personen niet overtuigd waren om aan het aalscholver probleem iets te doen en het zelfs al in vraag te stellen. Deze week heb ik aldus de uitslagen doorgestuurd aan Rudi Yseboodt van de 4 nationale hengelwedstrijden dewelke vorig weekend hebben plaats gehad . Rudi is een bekwaam visserijbioloog met een grote kennissenkring in de visserijwereld en ook zetelend in de Antwerpse provinciale visserijcommissie. Ik heb hem gevraagd om deze uitslagen verder door te sturen en ook met de voor bepotingen aangewezen personen te willen bekijken en bespreken. Daar er aan het aalscholversprobleem toch niets gedaan wordt , is het tijd dat men de 18000€ per provincie voor bepotingen , drastisch gaat verhogen en ook meer realistische bepotingen gaat uitvoeren ( b.v. uitzetting ondermaatse voorn ) . Hoop hiermee al een duwtje te kunnen geven in de richting van de ongelovigen wat het aalscholverprobleem is.
Sportiev groeten , leon willemsen.
P.S.: Heb ook nog vermeld dat bij sommige uitslagen ( zoals HVVB ) , het weegnetje van +/- 420 gram in het vangstgewicht op de uitslag is begrepen!!!!!!!!! :cry: :wink:

Dit onderwerp heeft 4 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels