Miljoenen waterdieren? Waar haal jij die gegevens vandaan? Ben ik eens benieuwd naar. Precies of de Zenne was al bijna drinkwater volgens sommigen hier.
Langs de ene kant stoort het me dat er hier moord en brand wordt geschreeuwd om vis die weggetrokken is, dus niet dood, en dan een topic hierboven waarin men de visuitzettingen bespreekt... Tonnen vis elk jaar... Waar gaan die naartoe? Die kan niet wegtrekken op een vijver hé. Gaan die dood door de vervuiling? Of voor onze sport? (Zie daar al een bericht staan waarin men veel pas gezette vis dood ziet liggen.)
Daar zou ik nu graag eens meningen over horen. Of zijn we nu hypocriet?
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Overbezetting op wedstrijdvijvers
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Dit onderwerp heeft 246 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden