Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Vliegvissen

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
akhnaton
regelmatige gebruiker
regelmatige gebruiker
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Groep: Geregistreerde gebruikers
Dierenriem:
Leeftijd: 73

Vliegvissen

Ongelezen bericht door akhnaton »

ik weet dat ik wel enige wenkbrauwen zal laten fronsen, maar toch enkele vragen.
zijn er soms mensen die de vliegvissport beoefenen en mij enige hulp kunnen geven.
ik zou het toch wel eens willen proberen maar zie er tegenop om de exta kosten temaken,
het zijn al zeer vele jaren dat ik deze hobby wil proberen maar door enige lichamelijke beperking heb ik de bedenking dat het mogelijks niet zou lukken. hoe ik dit weet: als ik ga gaan spinnen heb ik al na 10mntn een rug verzuring op een bepaalde plaats.
aangezien vlieg en spinvissen wel een degelijk verschil zijn, zou ik graag een beginners setje van iemand willen lenen/huren/kopen. ik weet zo een setje kost niet zoveel(+-65€) maar toch zou het een geld verkwisting zijn om het tekopen en er maar een uurtje met tegaan vissen(het is crisis voor iedereen)en dan ergens in een hoek tedumpen
ik zoek in de richting van een 9 ft en aftm 6
mensen die me willen helpen en/of leren graag contact opnemen via forum of pb
met dank grt a

Dit onderwerp heeft 21 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels