Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team

Het Sinterklaasverhaal van Arthur

Allerlei onderwerpen m.b.t. de vaste hengel die niet in de bovenstaande categorieën thuishoren.
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Plaats reactie
Tim1995
Vip
Vip
Favoriet water: Vijver+Kanaal
Favoriete discipline: Witvissen
Favoriete vis: Voorn
Lid van: De Lanevissers
Groep: Vips
Dierenriem:
Leeftijd: 29

Het Sinterklaasverhaal van Arthur

Ongelezen bericht door Tim1995 »

Zoals alle dagen check ik meermaals mijn visbronnen op het internet.
Eerst even naar Witvisforum dan naar Tuurkessite dan naar Matchfishing en bij de laatst genoemde bleef ik even kijken en opende een verslag: "Ketje gaat vissen... Een treurig verhaal".
Na het uitlezen van het verslag dacht ik even dat het over mezelf ging, zo toepasselijk op wat ik de laatste maanden heb meegemaakt. Ik heb het verslag zelfs een 2de keer gelezen en weer bleef ik verbouwereerd naar het scherm kijken. Ik zou Arthur willen bedanken voor de erkenning die hij heeft voor de jeugd, zo'n mensen verdienen erkenning. Ik heb mij al meermaals afgevraagd: Ben ik nu de laatse generatie die de mooiste sport ter wereld beoefent ? Zal er over 20 jaar nog competitie bestaan ?
Als we dat allemaal nog willen zullen er deelnemers moeten zijn en moet jeugd geintresseerd geraken in vissen.
Als je je de eerste dag voorsteld op school en ze vragen naar je hobbie en je antwoord 'Vissen' dan lachen er veel mensen met je. Dit maakt duidelijk dat de jeugd niet geintresseerd is in vissen en van die mentaliteit zou onze sport afmoeten en dan kunnen we nog eeuwen door vissen. Dit is helaas alleen maar een droom die nooit werkelijkheid zal worden.
De link naar het prachtige verslag van Arthur: http://www.matchfishing.nl/index1.php?g ... fo&id=2161

Dit onderwerp heeft 23 reacties

U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie
Witvisforum.be : Mededeling i.v.m. de Forumregels