zeer mooie toonzaal met zeer mooi materiaal, echt gino

is als winkelier zeer moeilijk hé, in gelijk welk schowroom dat je komt gelijken materialen sterk op elkaar, zowel hengels als zit manden echt overal zeer goed!
ook echt grote keuze hengels, van goeie tot zeer goeie.
wat moet je nu doen als winkelier, 1 merk of meerdere, is allemaal geen groot verschil hé, die invincibel bv, wat moet je nu nog meer hebben op een vijver?
dan ook nog een hengel vast gehad die veel geleek op de 590 van colmic, zo goed als zelfde prijs dus ja daar staan we weer, moeilijk hé!
mooie vismanden, vallen op door hun kleuren en zien er ok uit, wel spijtig dat ook van die manden de slotjes ook naar binnen kunnen plooien net zoals bv bij die 'one', preston bv zelfde systeem en slotjes kunnen niet naar binnen plooien, is maar een kleinigheid hé, ik zeg het tegen ieder klant, tegen mij had het niemand gezegd en na 2 weken 1ste slotje kapot, theeft gebleven bij één maar had ik het geweten hé.

ook mooie bagagerie, zo goed als zelfde zoals bij andere merken maar terug die mooie kleuren hé, is ook belangerijk, het oog wilt ook wat hé!
wat mij nu echt heeft opgevallen, ieder merk kan perfect een winkel vullen,een winkel vol met maver producten moet zeker niet onderdoen tegenover een winkel met sensas of colmic, spro of arca producten, sensas, colmic en preston en maver zijn wel een beetje meer gericht op wedstrijdvissen maar grote verschillen zijn er niet meer.
bij ieder groothandel vind je toch wel steeds iets die een ander niet heeft, of die ze misschien vergeten te tonen.
wat er nu het beste merk zou zijn wel ik denk echt eerlijk dat het moeilijk te zeggen zou zijn,eens kijken hoe de hengels van maver zich gaan gedragen dit jaar en als alles mee zit zou het merk nog wel eens serieus kunnen stijgen maar eerst wat afwachten hé .
groeten steve