Hey Colmic fans! ik heb over en jaar of 2 terug en Colmic Magica van 10 m gekocht, een super visstok.
Maar uiteindelijk heb ik er toch spijt van gekregen omdat ik de stok zelden of nooit kan gebruiken (10-12 keer).
Ik vis voornamelijk met vaste spriet en bij ons op de vijvers moeten we toch een 20 tot en met 25 honderste van draad aan onze stokken hangen voor de karpers te vangen, en daar is de stok niet voor gemaakt. Hij is meer gemaakt om met rek op kleine karper te vissen. Voor de brasemvisserij die ik dan doe vind ik hem te dik in de hand liggend om op 10 m te vissen. Ik heb liever een dunner exemplaar, daarom dat ik dit bericht even wou plaatsen.
Moest er iemand misschien interesse hebben in de stok mag hij hier altijd en berichtje achterlaten, hij is in super staat, nog nooit moeten opleggen, de bussen zijn nog perfect en is nog nooit kapot geweest.
Grtzz
Welkom op Het Forum
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Van harte welkom op Witvisforum.be. Op dit forum kan je terecht met al uw hengelsportvragen.
Om alles netjes en overzichtelijk te houden gelden hier ook Forumregels. Lees de regels aandachtig en pas ze ook toe aub!
Wij wensen u veel plezier met het forum.
Het Witvisforum Team
Colmic Magica (10m)
Forumregels
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Hou steeds rekening met de Forumregels en pas ze ook toe!
Colmic Magica (10m)
Laatst gewijzigd door Admin op 27 aug 2015, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht verplaatst naar juist Forum.
Reden: Bericht verplaatst naar juist Forum.
Dit onderwerp heeft 2 reacties
U moet geregistreerd en aangemeld zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen lezen.
Registreer Aanmelden